Tror snart ikke på det mere :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Har nu snart prøvet et år på at blive gravid, men der sker absolut ingenting, føler mig ret frustreret :/. Kan snart ikke vente mere, hvor længe ventede i ? 

5 år og venter stadig. Vi er i behandling. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

tweety2060

Vi prøvede 2-3 år inden vi søgte læge hjælp og med den viden jeg sidder med i dag ville jwg ønske at vi havde søgt hjælp tidligere.
Book en samtale hos læge og så øver i stadig:-D
Pøj pøj

Anmeld

18. juli 2014

Flødebollen

Har nu snart prøvet et år på at blive gravid, men der sker absolut ingenting, føler mig ret frustreret :/. Kan snart ikke vente mere, hvor længe ventede i ? 

3 år til oktober 

Anmeld

18. juli 2014

MetteDN

Vi prøvede i 2år, så desværre er der nogen hvor det tager rigtig lang tid Men prøv at snak med lægen, det gjorde vi og 2 uger efter var jeg gravid

Anmeld

18. juli 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Vi har også prøvet i et år, så kender alt til frustrationen over at det endnu ik er lykkes  

Anmeld

18. juli 2014

M&N

Anonym skriver:

1. graviditet som endte i en MA i 13. uge (i første hug)
2. graviditet med vores datter (7 mdr)
3. graviditet med lillesøster (7 mdr)

Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

18. juli 2014

Emisoph

Marts 2010: P-pillestop

April 2011: Gravid for første gang

Juni 2011: Graviditet endte i MA 9+5

December 2013: Gravid for anden gang - er 34+6 i dag

Vi søgte ikke hjælp af flere årsager, men lykkedes os at blive gravide til sidst. Dog ville jeg ikke igen vente 3 år og 9 måneder på gevinst!

Anmeld

18. juli 2014

SussieThyssen

Jeg synes det er synd at I skal være længe om det..men...hellere lang tid og når der så er held i sprøjten, at det så også går godt...hvis du kan følge mig.

Jeg har altid haft let ved at blive gravid..men jeg har så også mistet igen og igen og igen..og..i mit univers må det være bedre at være lang tid om det og så få en bebs end at skulle miste en hel masse.
Blot en tanke som måske kan vende øv-humøret lidt.
Men masser af babystøv herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juli 2014

skumsie

TrineMine86 skriver:

Jeg vil vildt gerne høre mere om det? 

Hej Trine

Hun hedder Louise Trillingsgaard. Hun er er fantastisk. Hver behandling koster 400 kr

Anmeld

19. juli 2014

natashalarsen

vi prøver stadigvæk efter 1år og6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.