Jeg tester storytel for buzzador :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

tarkoflen

Tvillingemor90 skriver:

Andre end mig der ikke kan få det til at virke ? Jeg kan kun prøvelytte :/

Hmm det var mærkeligt! Jeg ved at i hvert fald en har haft held med det... Jeg vil godt prøve at sende den igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Tvillingemor80

tarkoflen skriver:

Hmm det var mærkeligt! Jeg ved at i hvert fald en har haft held med det... Jeg vil godt prøve at sende den igen?

NU virker det TAK

Anmeld

6. juli 2014

bøllen

tarkoflen skriver:

Jeg er også allerde ret glad for den, så forstår udemærket din veninde overvejer faktisk at sige mine blad abonnementer op til fordel for denne, fordi jeg aldrig får læst bladene så godt som jeg gerne ville og her bliver der læst højt, skønt

Hvilke slags bøger er du til? Jeg skal lige bruge din mail adresse for at kunne sende den

Jeg har ikke læst bøger i flere år så ved det ikke . 

Du sender bare en du syntes ��

larsdn@webspeed.dk

Anmeld

6. juli 2014

tarkoflen

bøllen skriver:

Jeg har ikke læst bøger i flere år så ved det ikke . 

Du sender bare en du syntes ��

larsdn@webspeed.dk

Skal det være en sjov bog en krimi eller noget ala Lisbeth zornig Andersen? På en af de første sider har jeg lagt nogle billeder ind af min "boghylde" kunne der være en af de bøger der kunne være noget?

Anmeld

6. juli 2014

bøllen

tarkoflen skriver:

Skal det være en sjov bog en krimi eller noget ala Lisbeth zornig Andersen? På en af de første sider har jeg lagt nogle billeder ind af min "boghylde" kunne der være en af de bøger der kunne være noget?

Gerne en sjov bog :-) har som sagt ikke læst bøger i flere år så kender slet ingen titler ... Er den : der var engang en mand . God ?? Så sender du bare den . 

Anmeld

6. juli 2014

tarkoflen

bøllen skriver:

Gerne en sjov bog :-) har som sagt ikke læst bøger i flere år så kender slet ingen titler ... Er den : der var engang en mand . God ?? Så sender du bare den . 

Jeg har ikke hørt den endnu, men jeg synes Majse njor er sjov, så mon ikke, ellers er der er der denne, som jeg er ret sikker på er sjov

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2014

bøllen

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke hørt den endnu, men jeg synes Majse njor er sjov, så mon ikke, ellers er der er der denne, som jeg er ret sikker på er sjov

Ja den er fin :-) den må du gerne sende . 

Anmeld

6. juli 2014

tarkoflen

bøllen skriver:

Ja den er fin :-) den må du gerne sende . 

Så er den sendt

Anmeld

6. juli 2014

bøllen

tarkoflen skriver:

Så er den sendt

Modtaget - takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.