Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Hvor er den sendt hen?
Hvor er den sendt hen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Du skulle gerne modtage den på din mail? Har du ikke det? Jeg ved ikke om den kan ryge i dit spamfilter?
Du skulle gerne modtage den på din mail? Har du ikke det? Jeg ved ikke om den kan ryge i dit spamfilter?
Mange tak
-Sigrid- skriver: Mange tak
Undskyld vil du sende den igen, jeg glemte at sætte den som "ikke-spam" og så slettede jeg alt spam
-Sigrid- skriver: Undskyld vil du sende den igen, jeg glemte at sætte den som "ikke-spam" og så slettede jeg alt spam
tarkoflen skriver: Det tror jeg desværre ikke jeg kan få lov til, må kun sende en bog pr mand. Har du en anden mail jeg kan sende til? Måske den ligger i din papirkurv?
Det tror jeg desværre ikke jeg kan få lov til, må kun sende en bog pr mand. Har du en anden mail jeg kan sende til? Måske den ligger i din papirkurv?
Den er der igen, tak
tarkoflen skriver: Jep det har jeg send mig din mailadresse så sender jeg den til dig Du må meget gerne fortælle mig hvad du synes om konceptet hvis du gider
Jep det har jeg send mig din mailadresse så sender jeg den til dig Du må meget gerne fortælle mig hvad du synes om konceptet hvis du gider
Lunae skriver: Lunae0810@hotmail.com
Lunae0810@hotmail.com
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128