Jeg tester storytel for buzzador :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
58 svar
16 synes godt om
4. juli 2014

tarkoflen

Er der nogen der vil prøve at have en gratis lydbog derfra?

Hvis du vil, så skriv din mail og hvilken bog du ønsker, så skal jeg prøve at søge på den

Det er faktisk ret smart, man kan hente bogen, så den kan høres når man er offline, det eneste det kræver er en smartphone eller tablet, hvor man kan hente en app på.

For dig er den ene bog helt gratis og du binder dig ikke til noget!

Det er ret hyggeligt at høre en bog mens man laver kedelige ting, som at vaske op eller lægge tøj sammen, eller bare ligge og lytte til en bog i stedet for at se tv! Jeg er allerede ret glad for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

MyLove E

tarkoflen skriver:

Hvis du vil, så skriv din mail og hvilken bog du ønsker, så skal jeg prøve at søge på den

Det er faktisk ret smart, man kan hente bogen, så den kan høres når man er offline, det eneste det kræver er en smartphone eller tablet, hvor man kan hente en app på.

Det er ret hyggeligt at høre en bog mens man laver kedelige ting, som at vaske op eller lægge tøj sammen, eller bare ligge og lytte til en bog i stedet for at se tv! Jeg er allerede ret glad for det!

Ville jeg gerne,  men ved bare ikke hvilken bog jeg skulle vælge. Har ikke læst siden folkeskolen.. Eller jo Nynnes dagbog

Anmeld

4. juli 2014

tarkoflen

MyLove E skriver:

Ville jeg gerne,  men ved bare ikke hvilken bog jeg skulle vælge. Har ikke læst siden folkeskolen.. Eller jo Nynnes dagbog

Jeg er ved at høre denne, lidt i stil med nynnes dagbog, det er to journalister, der skriver med hinanden. De har også skrevet en der hedder Michael Laudrups tænder, den er virkelig sjov og den første af de to, måske en af dem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2014

MyLove E

tarkoflen skriver:

Jeg er ved at høre denne, lidt i stil med nynnes dagbog, det er to journalister, der skriver med hinanden. De har også skrevet en der hedder Michael Laudrups tænder, den er virkelig sjov og den første af de to, måske en af dem?

Kan godt lide Majse Njor��

Anmeld

4. juli 2014

tarkoflen

MyLove E skriver:

Kan godt lide Majse Njor��

Send mig din mail så sender jeg dig Michael Laudrups tænder, den er så sjov

Anmeld

4. juli 2014

HelenaJ

tarkoflen skriver:

Jeg er på vej ud og flyve om nogle timer - måske en lydbog kan slå tiden lidt ihjel. 

Har du "kvinden i buret"?

Anmeld

4. juli 2014

tarkoflen

HelenaJ skriver:

Jeg er på vej ud og flyve om nogle timer - måske en lydbog kan slå tiden lidt ihjel. 

Har du "kvinden i buret"?

Det kunne det helt sikkert også være super godt til!

Kvinden i buret er der desværre ikke, er der en anden du kunne tænke dig?

Anmeld

4. juli 2014

Ploffer

tarkoflen skriver:

Jeg kunne virkelig godt bruge en god lydbog... Vi er lige flyttet i mandags og har ingen tv kanaler endnu, så jeg keder mig max i mine pakke-ud pauser

Aner ikke hvilken bog.... En god krimi eller noget humor?

Ploffer_1@ofir.dk

Anmeld

4. juli 2014

tarkoflen

Ploffer skriver:

Jeg kunne virkelig godt bruge en god lydbog... Vi er lige flyttet i mandags og har ingen tv kanaler endnu, så jeg keder mig max i mine pakke-ud pauser

Aner ikke hvilken bog.... En god krimi eller noget humor?

Ploffer_1@ofir.dk

Det er også en god anledning

Jeg aner absolut intet om krimier, så der er jeg nødt til at have nogle titler eller forfattere jeg kan søge på

Jeg kan anbefale Michael Laudrups tænder, hvis du ikke har læst den, den er sjov!

Anmeld

4. juli 2014

tarkoflen

Jeg har de her på min boghylde indtil videre, måske det kan hjælpe lidt? Ellers søger jeg gerne efter titler

Jeg er dog til navngivning i morgen, så der er jeg ikke så aktiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.