Godmorgen
Jeg passer en hund i disse uger, hunden bor tæt på mig ca 50 meter så det er nemt at smutte derover 4 gange om dagen, morgen ca kl halv 8, middag ca kl 13,00, eftermiddag ca kl 17 og aften ca kl 21,00.
Hunden er en lille sød halvgammel hund af racen indenfor terrier
Jeg lader den rende rundt i haven imens jeg sørger for de praktiske ting, og to gange om dagen går vi tur, sammen med mine to børn på 2 og 0 år.
Jeg syntes jeg gør det så godt jeg kan, og har ikke rigtig tid til mere, jeg skal jo også passe mine unger.
Hunden kan ikke bo hos os da vi har en kat der hader hunde.
Familien som er på ferie kommer først hjem D 21 juli
Nu kommer problemet

Deres nabo kom ud til mig imorges og begyndte at brokke sig højlydt over at hunden gør om natten noget jeg indtil videre ikke har oplevet og derfor har svært ved at forholde mig til, men okay jeg vil ikke lydt som om jeg ikke tror på hende, de deler rækkehus så deler en mur :-)
Hun sagde at det var dyreplageri og at hvis det fortsætter må hun gøre noget ved det???

ved ikke hvad hun mener med det.
Nu aner jeg bare ikke hvad jeg skal gøre
Skal jeg besøge den noget mere? Har bare svært ved at få tid til det
Skal jeg fortælle det til familien? Det har jeg ikke lyst til da det måske ødelægger deres velfortjente ferie, og det er sådan en dejlig familie som har haft en svær tid og de har brug for en afslappende ferie sammen.
Hvad filan skal den her hundelufter stille op, jeg vil altså ikke sove ved hunden, jeg har min mand og børn og det er hos dem jeg skal sove.
Håber på nogle gode råd, jeg vil jo ikke lave rav i deres naboskab.
Monica
PS de har med vilje ikke hunden i hundepension men årsagen kender jeg ikke.