Fluen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi har en fin "krystal"lysekrone hængende i stuen som er blevet legeplads for vores fluer. De flyver rundt i rummet  lige under den, men i et mønster som om de var spærrede inde af usynlige glasvægge i præcis samme form som lysekronen. når de er på vej ud af cirkelen vender de om og skifter retning og de kan blive ved i timevis!!   Det er SÅ underligt!!! Den første uge var der en, men på 3 uger kom vi hjem en dag og så var der pludselig 7 fluer som fløj rundt i samme "glasbobbel"   Det var pænt irriterende,... Så nu er der ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

NOOOO, nu er spyfluerne også kommet! hvorfor skal jeg altid sige sådan noget... det er jo kun ris til egen rumpe! idag har jeg fanget 4 fluer, og jeg er stadig på jagt efter 3... hvor kommer de fra!?

Hi hi så kan du lære det

Anmeld

16. august 2009

Vingummien

Rosa skriver:

Vi har en fin "krystal"lysekrone hængende i stuen som er blevet legeplads for vores fluer. De flyver rundt i rummet  lige under den, men i et mønster som om de var spærrede inde af usynlige glasvægge i præcis samme form som lysekronen. når de er på vej ud af cirkelen vender de om og skifter retning og de kan blive ved i timevis!!   Det er SÅ underligt!!! Den første uge var der en, men på 3 uger kom vi hjem en dag og så var der pludselig 7 fluer som fløj rundt i samme "glasbobbel"   Det var pænt irriterende,... Så nu er der ingen

de må være fulde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.