Fluen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Vingummien

Ja vi er de heldige ejer af et nyt kæledyr

En flue, som nærmest er halv tam, er ve dat få pip af den, den må sgu da snart falde død om eller sådan.

Er vi i stuen er den også i stuen, går vi ud i køkkenet for at spise går der ikke længe så er den også ude i køkkenet hvor vi sidder, og flyver rundt som en idiot, Emil er dog helt vild med den, den er jo rigtig spændende at kigge på når den sådan flyver rundt hehe.

Har dog forklaret den at wc besøg vil jeg gerne klare helt selv uden den flyver med derud og det tror jeg den har forstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
gid vi kun havde én... synes der er fluer overalt
og vores forstår IKKE at de ikke må komme med på toilettet... Ved ikke hvor de kommer fra, alle de fluer, men sådan er det åbenbart hvert år, her i Gjern!

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

gid vi kun havde én... synes der er fluer overalt
og vores forstår IKKE at de ikke må komme med på toilettet... Ved ikke hvor de kommer fra, alle de fluer, men sådan er det åbenbart hvert år, her i Gjern!

Ej hvor træls.

Du må bare tage en alvorlig psykologisk snak med dem og forklare dem at du jo ikke går med dem på wc

Anmeld

15. august 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Ej hvor træls.

Du må bare tage en alvorlig psykologisk snak med dem og forklare dem at du jo ikke går med dem på wc

det forsøgte jeg.. hvorefter den ene gik på toilettet..-på mig!
Næh næh.. jeg har en elektrisk tenniskether-smækker ting..så kan de få kærligheden at føle!!
Knus Caroline, som om 2 min farer forvildet rundt i stuen og vifter med armene for at fange de IKKE ønskede dyr

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

det forsøgte jeg.. hvorefter den ene gik på toilettet..-på mig!
Næh næh.. jeg har en elektrisk tenniskether-smækker ting..så kan de få kærligheden at føle!!
Knus Caroline, som om 2 min farer forvildet rundt i stuen og vifter med armene for at fange de IKKE ønskede dyr

Så fik du lige dens mening om dig hehe

Har set dem i butikkerne, de er da smarte.

Hehe kan du ikke lige få en til at tage billeder af dig imens du jagter dem

Anmeld

15. august 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Så fik du lige dens mening om dig hehe

Har set dem i butikkerne, de er da smarte.

Hehe kan du ikke lige få en til at tage billeder af dig imens du jagter dem

er heldigvis HELT alene hjemme...hæhæ
Har allerede klapset 2! eller...stødet..eller hvad det nu hedder
Men der er stadig én som ikke er samarbejdsvillig...

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

er heldigvis HELT alene hjemme...hæhæ
Har allerede klapset 2! eller...stødet..eller hvad det nu hedder
Men der er stadig én som ikke er samarbejdsvillig...

Du får dem i stødet hehe.

Tro mig det er vores heller ikke, den er fremme hel tiden undtagen når man tænker på at man skulle slå den hårdt i hovedet så er den ligesom forduftet.

Anmeld

15. august 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Du får dem i stødet hehe.

Tro mig det er vores heller ikke, den er fremme hel tiden undtagen når man tænker på at man skulle slå den hårdt i hovedet så er den ligesom forduftet.

det mest unfair er altså når de kravler i loftet..så har jeg jo ikke en chance.. men lige for at give dig et billede:
Så så man lige mig stå oppe i sofaen, tungen lige i munden og fægte med smækkeren for at ramme fluen i loftet..den rykkede sig ikke en milimeter og jeg kunne jo ikke nå!! hvad gør Caroline? siger én, to, tre og HOPPER fra kanten af sofaen og lander på gulvet med et bump... Fluen er her stadig!

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

det mest unfair er altså når de kravler i loftet..så har jeg jo ikke en chance.. men lige for at give dig et billede:
Så så man lige mig stå oppe i sofaen, tungen lige i munden og fægte med smækkeren for at ramme fluen i loftet..den rykkede sig ikke en milimeter og jeg kunne jo ikke nå!! hvad gør Caroline? siger én, to, tre og HOPPER fra kanten af sofaen og lander på gulvet med et bump... Fluen er her stadig!

HAHHAHAHA

Hvorfor er du også alene hjemme, må vist få nogen til at installere skjult kamera

Men ja er så unfair med det loft, er lidt snyd, syntes kampen skal være fair

Anmeld

15. august 2009

Moderator

suanne85 skriver:

HAHHAHAHA

Hvorfor er du også alene hjemme, må vist få nogen til at installere skjult kamera

Men ja er så unfair med det loft, er lidt snyd, syntes kampen skal være fair

hæhæ, jeg det bliver jeg nok nødt til.. er ofte jeg tænker "godt der ikke lige var nogen der så det" haha

muahahahaha, don't mess with me!!!! jeg fik den...
åhh nej, så kom der en ny! does it never end!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.