Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:hæhæ, jeg det bliver jeg nok nødt til.. er ofte jeg tænker "godt der ikke lige var nogen der så det" hahamuahahahaha, don't mess with me!!!! jeg fik den...åhh nej, så kom der en ny! does it never end!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:He he kender det godt er de mest underligste ting man kan lave nogengange .Det er nok dens tvilling der er kommet for at få hævn
Caroline86 skriver:tvilling!? hmm... nok snarere 10-ling Jeg havde en af fluerne med i bad forleden..faktisk meget irriterende... og det dur ikke med stød smækkeren i badet
suanne85 skriver:Hi hi nej oki det vil nok ikke lige se så godt ud fra din side af. Nu må du passe på at de ikke slår sig sammen og tager den og giver dig et smæk i hovedet med den
Caroline86 skriver:de kan ikke trykke på knappen mens de skal holde den de er ikke tunge nok..haha
suanne85 skriver:Ahh smart tænkt Men hvis nu deres sumobryder venner kommer? spyfluerne åh ÅHHH
Caroline86 skriver:tak..nu kan jeg ikke sove den næsten måned
suanne85 skriver:Sorry Måske de er uvenner, man kan jo håbe
Caroline86 skriver:ellers kan jeg jo forsøge at skabe splid mellem dem.. når spyfluerne kommer rotter jeg mig sammen med dem, og sladrer om hvor dumme de andre fluer er, at de ikke inviterer spyfluerne med til de fester de holder!!
suanne85 skriver:Smart plan Men øhm ikke for at ødelægge det for dig, men spyfluer spiser altså tit lort Og tænk på hvor fede de er, vil slet ikke vide hvorfor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128