Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
28 svar
32 synes godt om
30. juni 2014

Anonym trådstarter

Eller er det i orden, at jeg ikke rigtig føler for, at min kærestes niece på 6-7 år skal have lov til at holde vores nyfødte, når hun kommer med ind for at besøge os på hospitalet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Eller er det i orden, at jeg ikke rigtig føler for, at min kærestes niece på 6-7 år skal have lov til at holde vores nyfødte, når hun kommer med ind for at besøge os på hospitalet? 

hva sker der ved hun får lov, når der er voksne omkring så der ik sker noget?

Anmeld

30. juni 2014

Lililili

Jeg gjorde det, at jeg bad børnene vaske hænder inden og sidde med en voksen, hvis de skulle holde min søn. Det blev respekteret. 

Anmeld

30. juni 2014

Billemyre

Selvfølgelig er det i orden
Du bestemmer hvordan tingene skal forløbe - og specielt da så kort efter fødslen.

Anmeld

30. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvorfor ønsker du ikke hun skal holde ham/hende?

Anmeld

30. juni 2014

SandraXOXO

Hvad siger din kæreste? Det er jo lige så meget hans barn.
Min kærestes to niecer på dengang 5 og 3 fik lov at holde vores nyfødte i sin tid. De sad selvfølgelig ned så de ikke tabte hende men de var så søde og forsigtige. Tror min kæreste var blevet meget underlig hvis jeg havde nedlagt veto. Det jo hans niecer.

Anmeld

30. juni 2014

Kløver

Ja, i skal jo gøre hvad i har det godt med og føler jer trygge med kommer jo også meget an på barnet 

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Tror bare jeg er nervøs for, at der sker noget. At hun taber hende eller sådan noget. Hun er jo trods alt kun et barn og har ingen erfaring med at holde nyfødte.

Anmeld

30. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

Tror bare jeg er nervøs for, at der sker noget. At hun taber hende eller sådan noget. Hun er jo trods alt kun et barn og har ingen erfaring med at holde nyfødte.

Min niece har holdt, baby i dynen, og hun sad. Min søster var ved siden af, og niecen holdte i to minutter. Hun var 5. 

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Har ikke talt med min kæreste om det, da jeg godt kan mærke, at jeg selv synes det er en lidt "forkert" følelse at have. 

Ville bare aldrig kunne tilgive mig selv, hvis jeg så gav hende lov og der så skete noget med vores barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.