Hej
min kæreste og jeg har prøvet i 5 år og det er endelig lykkedes at blive gravid.
De første par år var jeg meget bitter, hvilket er dumt, for det bliver man ikke gravid af at være, og det er kun en selv det går ud over!
Eftersom at der gik så lang tid med at blive gravid, så lærte jeg at glæde mig på andres vegne, og det var nødvendigt eftersom at alle omkring mig begyndte at få børn! Veninder, lillebror, familie og bekendte, alle fik lige pludselig børn!
Jeg har fået en lille niece, og en bonusniece. Sidstnævnte var min kusine som fik en dejlig lille pige, og jeg fik med det samme at vide at hun var gravid, så jeg ikke skulle høre det af omveje. Jeg skulle lige sluge den, men jeg blev rigtig glad. Hun sagde at jeg skulle sige hvis hun snakkede for meget om graviditet og baby, hvortil jeg altid har svaret at det var helt fint. Hun vidste at jeg gerne ville være med hele vejen, men at jeg også kunne blive lidt ked af det på mine egne veje, og det er jo kun naturligt.
Men jeg synes, som veninde at man må være ærlig, men også være glad på andres veje, og så gemme sin egen bitterhed og misundelse til senere når man er kommet hjem.
Hvis du er blevet gravid, hvilket du også har fortjent, så skal du selvfølgelig glæde dig over det, og du skal nyde din graviditet og ikke hele tiden tænke på at skåne andre og lægge låg på din glæde!! Hvilke veninder ville ønske at man skulle gå og tie om sin graviditet! De må se det på den måde at de jo også gerne skulle få noget ud af at der kommer en lille ny, som de kan nusse om 
Anmeld