Stoler ikke på de der æl-teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

otlitrom

For at spørge om noget lidt andet, men da det nu handler om ÆL-test.. Hvor køber I dem? Over nettet, eller...? Nogle gode råd? Tror jeg vil til at prøve dem, så måske 18. forsøg kan give gevinst..
for os alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Snuffler25

kitty skriver:

For at spørge om noget lidt andet, men da det nu handler om ÆL-test.. Hvor køber I dem? Over nettet, eller...? Nogle gode råd? Tror jeg vil til at prøve dem, så måske 18. forsøg kan give gevinst..
for os alle

Jeg købte mine på www.billig-test.dk Der er det meget billigere end på apoteket fx

De hjalp i hvert fald os - testede positivt 2 dage i træk og så sexede vi der og bingo. Tror ikke jeg havde ramt så meget plet de 3 andre måneder vi forsøgte.

Held og lykke

Anmeld

18. august 2009

BubbieBear

jeg tør ikke stole på de dersens ÆL tests. Jeg havde haft en ret positiv ÆL test, og da jeg så får taget blodprøve ved lægen, viste det sig at jeg slet ikke havde haft ÆL

Så mit eneste råd: dyrk regelmæssig sex

Anmeld

19. august 2009

otlitrom

Så mit eneste råd: dyrk regelmæssig sex

Hehe.. Dét gør vi også. Jeg tror nu det er den sikreste måde, at blive gravid på
Nu har vi bare prøvet så længe, så jeg vil give det et forsøg. Jeg har ellers afvist det et par gange, selvom kæresten har foreslået det.. Men nu tror jeg vi prøver det
Jeg har også kigget på billige-teste.dk, og tror jeg bestiller dem derfra. Synes de er så dyre i matas! regner med at jeg skal bruge mere end én

Anmeld

19. august 2009

BubbieBear

kitty skriver:

Hehe.. Dét gør vi også. Jeg tror nu det er den sikreste måde, at blive gravid på
Nu har vi bare prøvet så længe, så jeg vil give det et forsøg. Jeg har ellers afvist det et par gange, selvom kæresten har foreslået det.. Men nu tror jeg vi prøver det
Jeg har også kigget på billige-teste.dk, og tror jeg bestiller dem derfra. Synes de er så dyre i matas! regner med at jeg skal bruge mere end én

Billige-teste.dk er også dem jeg har brugt indtil videre, de er billigere, og så er det super hurtigt samtidig med

Anmeld

19. august 2009

Plysbjørnen

hemli' skriver:

Nu har jeg brugt 9 æl-teste, og stadig kun én streg. Igår og i dag har der været en anelse af nr. 2 streg, men det skulle jo ikke betyde noget. Eller betyder det, at æl kommer nærmere?

I dag her til aften har jeg mega ondt i den ene side, hvilket plejer at være symptom for ægløsning, har jeg da altid troet, og også ondt i resten af underlivet. Hvad skulle det ellers være? Så jeg er ved at opgive troen på de æl-teste.

Andre, der har prøvet æl-teste, uden at få et positivt resultat? Og som måske alligevel er blevet gravide, på trods af manglende æl i følge testene?

Jeg havde engang en Veninde som sagde nogen vise ord til mig "start ca 8 dage efter sidste mens' 1. dag og klø på hver anden dag... Så burde det rent teoretisk lykkes"...

Anmeld

20. august 2009

otlitrom

BubbieBear skriver:

Billige-teste.dk er også dem jeg har brugt indtil videre, de er billigere, og så er det super hurtigt samtidig med

De er hurtige, både til at sende testene, og så er testene hurtige og nemme at bruge..
Bestilte igår eftermiddags, og de er allerede kommet med posten idag! Det er da service!
Nu må vi se om det giver held.. Regner ikke med at det er noget jeg kommer til at bruge mange penge på!
fingre for os

Anmeld

24. august 2009

Malene84

Hey girls

Jeg tog min første test i lørdags - viste intet andet end én kedelig streg - så tog jeg en igen idag (min plan er hver anden dag) - og den viste nu to streger!!! Dog var den ikke lige så tydelig, som I siger den skal være. Hvad gør jeg så nu.... tager jeg en igen i morgen eller venter jeg til onsdag? Og hvornår er det man skal gå igang ?

Håber på lidt hjælp - sys det er meget forvirrende, at læse sig klog på nettets hjælpesider.

Anmeld

24. august 2009

linemus

Malene84 skriver:

Hey girls

Jeg tog min første test i lørdags - viste intet andet end én kedelig streg - så tog jeg en igen idag (min plan er hver anden dag) - og den viste nu to streger!!! Dog var den ikke lige så tydelig, som I siger den skal være. Hvad gør jeg så nu.... tager jeg en igen i morgen eller venter jeg til onsdag? Og hvornår er det man skal gå igang ?

Håber på lidt hjælp - sys det er meget forvirrende, at læse sig klog på nettets hjælpesider.

Tag en imorgen. Æl-testen skulle vise, at du får æl om 24-48 timer, så hvis du venter til i overmorgen, kan det måske være for sent. Viser den to streger, så er det bare op på manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.