Stoler ikke på de der æl-teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette72 skriver:

Det er altid den første positive test du skal regne med...

Ja, jeg tager ingen chancer

Men jeg er stadig lidt i tvivl om den forbaskede streg nu VAR ligeså tydelig som teststregen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Henriette72

Hvis du er i tvivl, så bare udnyt det alligevel. Det kan aldrig skade men jeg vil sige at når du først stå med en positiv test, er du ikk i tvivl

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Hvis du er i tvivl, så bare udnyt det alligevel. Det kan aldrig skade men jeg vil sige at når du først stå med en positiv test, er du ikk i tvivl

Der var to klare  tydelige streger, men om den ene var en anelse mindre tydelig eller lysere end den anden - spiller det nogen rolle???

Rosa - obsessive....

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Der var to klare  tydelige streger, men om den ene var en anelse mindre tydelig eller lysere end den anden - spiller det nogen rolle???

Rosa - obsessive....

kender det godt søde... man tænker: "var den nu også lige så tydelig"... men det er da klart man bliver vægelsindet! det er jo en stor stor ting at ønske sig at blive gravid :0) jeg ville mene at du ikke behøver finde luppen frem, men hvis de ser nogenlunde ens ud så stol bare på skidtet :0)

Anmeld

17. august 2009

Henriette72

Rosa skriver:

Rosa - obsessive....

Så længe det er kontrol stregen der er den svageste, så er det. Men vil sige som ka-ri-na, bare stol på testen og din intuation

Anmeld

17. august 2009

hemli'

Det er dejligt at høre, at der er forskellige oplevelser med de æl-test. Så føler man sig ikke helt alene Jeg har nu brugt alle ti test, som jeg havde købt, og fik ikke købt flere, så det gider jeg ikke nu. Måske i næste måned. Vi sexer alligevel regelmæssigt Det der gør mig mest nervøs, er tanken om, at jeg måske slet ikke får æl hver måned. Så kan der jo gå laaaang tid. Men alligevel - jeg får jo de sædvanlige symptomer ligesom dig, Karl, så hvad skal man tro? 

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Hvis der overhovedet var en forskel så var kontrolstregen nok den tydeligste... Men ja - jeg har haft seriøs murren i underlivet siden, hvilket tyder på at den er der

Tak for hjælpen dejlige damer

Anmeld

17. august 2009

hemli'

Rosa skriver:

Der bliver jeg lidt forvirret for i brugsanvisningen står der at stregen skal være ligeså eller endnu tydeligere end kontrolstregen   Det synes jeg virkelig er en vurderingssag og jeg er altid lidt usikker på om den nu ER / var ligeså tydelig...  
Rosa som har taget 2 positive ÆL-teste indenfor 24 timer...

Ja, det står der nemlig. En svag streg "gælder" ikke. Først når stregen er ligeså tydelig som kontrolstregen, betyder det at æl kommer inden for det næste 1-2 døgn.

Hvis den er tilnærmelsesvis på højde med kontrolstregen, så tror jeg altså godt, du kan regne med den (siger jeg, der har mistet troen på testene ). Så det er bare at springe på ham, Rosa.

Anmeld

17. august 2009

Moderator

hemli' skriver:

Ja, det står der nemlig. En svag streg "gælder" ikke. Først når stregen er ligeså tydelig som kontrolstregen, betyder det at æl kommer inden for det næste 1-2 døgn.

Hvis den er tilnærmelsesvis på højde med kontrolstregen, så tror jeg altså godt, du kan regne med den (siger jeg, der har mistet troen på testene ). Så det er bare at springe på ham, Rosa.

HA!!! Har allerede været der to gange   Og så eftertrykkeligt at jeg ikke springer nogen steder lige foreløbigt

Anmeld

18. august 2009

hemli'

Rosa skriver:

HA!!! Har allerede været der to gange   Og så eftertrykkeligt at jeg ikke springer nogen steder lige foreløbigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.