Adskilte mavemuskler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2014

Mor1985

lineog4 skriver:

Brugte du det bælte? Ja nåede vist også 3 fødsler på 3 år og 4 på 7 og var ikke god til at træne maven før heller ;-)

Ja det gjorde jeg. Jeg skulle lige vende mig til det, men det var faktisk enormt aflastende for min ryg og mit bækken. Samt det hele værd ift resultaterne med maven :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

lineog4

Mor1985 skriver:

Ja det gjorde jeg. Jeg skulle lige vende mig til det, men det var faktisk enormt aflastende for min ryg og mit bækken. Samt det hele værd ift resultaterne med maven :-)

I hvor lang tid? 6 uger eller mere?

Kan forstille mig det krævet en tilvænning, men jeg mærker nu andre bivirkninger ved adskilte mave muskler end blot topmaven og det går ikke når man gerne vil hoppe rundt son en forårs kalv

Anmeld

23. juli 2014

Mor1985

lineog4 skriver:

I hvor lang tid? 6 uger eller mere?

Kan forstille mig det krævet en tilvænning, men jeg mærker nu andre bivirkninger ved adskilte mave muskler end blot topmaven og det går ikke når man gerne vil hoppe rundt son en forårs kalv

Jeg tog 8 uger om at lukke mavemusklerne, men det er vist meget forskelligt. Og det er jo ingenting i det store hele! Kroppen skulle jo gerne kunne hvad den skal!!

Anmeld

23. juli 2014

lineog4

Mor1985 skriver:

Jeg tog 8 uger om at lukke mavemusklerne, men det er vist meget forskelligt. Og det er jo ingenting i det store hele! Kroppen skulle jo gerne kunne hvad den skal!!

Tak for svar. Og nej 8 uger er ingen ting - jeg bruger gerne mere... var bare nysgerrig. 

Må vist tage mig alvorligt sammen og skrabe pengene sammen

Anmeld

23. juli 2014

Mor1985

lineog4 skriver:

Tak for svar. Og nej 8 uger er ingen ting - jeg bruger gerne mere... var bare nysgerrig. 

Må vist tage mig alvorligt sammen og skrabe pengene sammen

Selv tak :-) Kan varmt anbefale det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.