Se lige hvad vi har købt for få timer siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2009

Cris

Yuhoooooo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

LotteN

ej hovr dejligt. stort tillykke med den nye dyt

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Hvor dejligt  Tillykke med den nye dyt

Anmeld

15. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Takker... Jeg har godt hørt at der sjældent er noget med dem...

Hehe Fed bil...

tror kun jeg har haft 2 på ladet ( 1 færdselsuheld og 1 utæt tank) resten har jeg fået til at køre videre... Og tror sammenlagt jeg har været ude hos 10 af dem,de sidste 3 år...

Ja den er ret nice at køre i det er en 3,3 TD.. Frederic elsker at være med ude at køre i terræn, når vi er afsted. Den lyder/ larmer godt. Man sidder dejlig højt, hvilket også gør det til en leg at få knægten ind og ud af den. (autostol med drejeskammmel) Vi tager gerne de små veje ud til dp og så tømmer vi alle vandhuller mm på vej der ud...

Hm vægtafgift og diesel forbrug snakker vi ikke højt om... Den går på gode dage 8,5 - 9 km/l...

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Frederic's moar skriver:

tror kun jeg har haft 2 på ladet ( 1 færdselsuheld og 1 utæt tank) resten har jeg fået til at køre videre... Og tror sammenlagt jeg har været ude hos 10 af dem,de sidste 3 år...

Ja den er ret nice at køre i det er en 3,3 TD.. Frederic elsker at være med ude at køre i terræn, når vi er afsted. Den lyder/ larmer godt. Man sidder dejlig højt, hvilket også gør det til en leg at få knægten ind og ud af den. (autostol med drejeskammmel) Vi tager gerne de små veje ud til dp og så tømmer vi alle vandhuller mm på vej der ud...

Hm vægtafgift og diesel forbrug snakker vi ikke højt om... Den går på gode dage 8,5 - 9 km/l...

Det er da kanon godt at knægten hygger sig med det... :O)
Lyder til den køre hamrende godt... :O)

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Takker allesammen... Jeg har slet ikke været med i bilen endnu... Skal det senere på dagen... Skal vi da lige køre lidt rundt... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.