Se lige hvad vi har købt for få timer siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Mira0911

Ja nu var det på tide at købe os en ny bil... Vi havde en peugeot 205, der kunne vi jo ikke være i længden...

så vi købte denne her... Vi er så lykkelig, endelig plads til barnevogn osv...

En Toyota Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Jules

Lækkert Dutte...Vil os bare så gerne have en firdørs... og en man ikke skal mase barnevognen ind i!!!!

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Jules skriver:

Lækkert Dutte...Vil os bare så gerne have en firdørs... og en man ikke skal mase barnevognen ind i!!!!

Jah det er så lækkert... Skulle lige præcis masse det ind i den anden før... Ligge nogen sæder ned osv..

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Skønt...og ALTID døre bagi når man kører med børn der sidder deromme...ville aldrig turde andet...
Men tillykke med køretøjet med den kedeligste farve i verden, ligesom min bil...

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Eva skriver:

Skønt...og ALTID døre bagi når man kører med børn der sidder deromme...ville aldrig turde andet...
Men tillykke med køretøjet med den kedeligste farve i verden, ligesom min bil...

Lige præcis... Bare den køre så er det fint... Og mange tak...

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Lige præcis... Bare den køre så er det fint... Og mange tak...

Præcis..og praktisk er den jo...men der er godt nok mange biler i de der grå farver...smiler
Men skønt med en ny..
knus..

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Eva skriver:

Præcis..og praktisk er den jo...men der er godt nok mange biler i de der grå farver...smiler
Men skønt med en ny..
knus..

Ja det er der... Vi er super glade.. Vi havde snakket om længe at vi skulle virkelig til at finde en ny bil...

Endelig skete det... :O)

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tillykke søde! vidste ikke I var så langt i processen at I købte nu!
dejligt med mere plads!

Anmeld

14. august 2009

FrkT

Det er efter min mening en kanon bil I har valgt. Vi havde selv en Toyota Carina før vi fik vores nuværende, men den blev desværre smadret i en ulykke i december, hvor en GAMMEL mand uden kørekort ikke overholdt sin vigepligt i et kryds, BUM og vi havde en totalskadet bil. Æv bæv. Men den er super god synes jeg. Og meget pålidelig

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

tillykke søde! vidste ikke I var så langt i processen at I købte nu!
dejligt med mere plads!

Naah, har været lidt fræk og tie stille med det... :O) Ville først sige noget når det var sket...
Og mange tak søde... Jaaah det er rigtig skønt med mere plads... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.