Se lige hvad vi har købt for få timer siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Det er efter min mening en kanon bil I har valgt. Vi havde selv en Toyota Carina før vi fik vores nuværende, men den blev desværre smadret i en ulykke i december, hvor en GAMMEL mand uden kørekort ikke overholdt sin vigepligt i et kryds, BUM og vi havde en totalskadet bil. Æv bæv. Men den er super god synes jeg. Og meget pålidelig

Vi håber virkelig os at vi bliver glade for den... :O) så dejligt  med meget mere plads... Men æv med jeres bil.... :O(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Orkide86

Dutte84 skriver:

Ja nu var det på tide at købe os en ny bil... Vi havde en peugeot 205, der kunne vi jo ikke være i længden...

så vi købte denne her... Vi er så lykkelig, endelig plads til barnevogn osv...

En Toyota Carina

Åhh hvor lækkert Min kæreste har osse endelig skiftet Opel zafiraen ud, det var jo en gul pladen, så nu har han købt en vw vento, fed bil med god plads til barnevogn

Toyota er os en kanon bil

Anmeld

14. august 2009

FrkT

Dutte84 skriver:

Vi håber virkelig os at vi bliver glade for den... :O) så dejligt  med meget mere plads... Men æv med jeres bil.... :O(

Ja, det var rigtig ærgeligt, for det var sq en god bil. Og savner at have 5 døre i stedet for kun 3, det er altså lidt en byrde.
Kan absolut godt forstå I gerne ville have mere plads. Så tillykke med den skønne bil

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Ja, det var rigtig ærgeligt, for det var sq en god bil. Og savner at have 5 døre i stedet for kun 3, det er altså lidt en byrde.
Kan absolut godt forstå I gerne ville have mere plads. Så tillykke med den skønne bil

Tak skal du have... Ja den anden skulle vi jo masse tingene ind...

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Mirjam123 skriver:

Åhh hvor lækkert Min kæreste har osse endelig skiftet Opel zafiraen ud, det var jo en gul pladen, så nu har han købt en vw vento, fed bil med god plads til barnevogn

Toyota er os en kanon bil

Rigtig dejligt... Er det ikke dejligt med en bil på hvide plader... :O)

Anmeld

15. august 2009

Orkide86

Dutte84 skriver:

Rigtig dejligt... Er det ikke dejligt med en bil på hvide plader... :O)

Jo mega jeg har godt nok os en på hvide plader, men men det er en gammel polo hit, fra 86, der kan ikke være meget barnevogn i hehe

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Tillykke med din nye dyt. 

Anmeld

15. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Tillykke med den 'nye'
Så kommer autohjælpen lige med ind i billedet, for at fortælle at Toyota Carina'er ikke er dem vi henter meget af... De holder sig godt...

Jeg kører rundt i en gammel 4*4 - nissan patrol fra '87 og manden kører rundt i vores familiekontainer, en peugeot 405, som vi har fået af svigerfar...

Så han sidder altid foran, også de dage jeg henter ham i lastbilen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Frederic's moar skriver:

Tillykke med den 'nye'
Så kommer autohjælpen lige med ind i billedet, for at fortælle at Toyota Carina'er ikke er dem vi henter meget af... De holder sig godt...

Jeg kører rundt i en gammel 4*4 - nissan patrol fra '87 og manden kører rundt i vores familiekontainer, en peugeot 405, som vi har fået af svigerfar...

Så han sidder altid foran, også de dage jeg henter ham i lastbilen...

Takker... Jeg har godt hørt at der sjældent er noget med dem...

Hehe Fed bil...

Anmeld

15. august 2009

Becks

Tillykke med den nye  
Dejligt med mere plads..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.