grinny skriver:
Jeg havde faktisk frygtet denne søndag rigtig meget, var sikker på at ryge helt ned i kulkælderen og skulle starte heeeelt forfra psykisk, men jeg er faktisk blevet overrasket over hvordan vi begge har taget det.
Vi snakkede om det imorges hvordan vi havde det og hvad vi følte og så valgte vi sammen med min mor at gå over på graven og sætte blomster og snakke lidt og dagen er sluttet med rester af lagkage (min mor har lige haft fødselsdag) og så grillede vi.
Alt i alt har vi haft en dejlig familie dag i hyggens tegn, og så lige med et plus til sidst
Det er helt forståeligt at du har frygtet dagen og hvordan du ville reagere på den! Både psykisk nedtur og sammenbrud ville være forståeligt! Det må være så svært at skulle gennemgå sorgen, smerten, tabet, Ja alle følelserne... Men jeg tror også det Er vigtigt I tillader det!! Og flot i har været afsted på kirkegården og samtidig fundet overskud til hygge

Ikke for at være træls... Men muligvis kommer der en reaktion en af de kommende dage og måske kommer der ingen....
Jeg har den dybeste respekt for Jer

og krydser for Jer
Anmeld