Er det virkelig en ekstra streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

grinny

MHB skriver:

Jahhhhh hvor er det bare helt igennem super fantastisk!!!! Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det er et lille mirakel og at den holder fast! 

Den skal bare holde fast   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

grinny

Maja84 skriver:

Jeg kan sagtens se den, stort tillykke 

Tusind tak  

Anmeld

22. juni 2014

BigHope13

grinny skriver:

Okay, jeg tissede på denne her tidligere. Først var den meget rød, men synes stadig jeg kunne se en ekstra streg, tænkte dog at jeg lige ville lade farven flyde ud og kiggede derfor EFTER tiden, og kan faktisk stadig se den ekstra streg?? Kan i se den på de billeder fra tidligere og tror i at den streg på de nyeste billeder er rigtig?  Første to fra tidligere og de sidste to fra nu. 

Forvirrende ja, men hjælp  

Jeg vil ihvertfald gerne sige tillykke hvor har i bare fortjent det

Anmeld

22. juni 2014

grinny

BigHope13 skriver:

Jeg vil ihvertfald gerne sige tillykke hvor har i bare fortjent det

Tusind tak søde  Tør næsten ikke tro på det, men når så mange andre også kan se den må det jo være rigtigt  

Anmeld

22. juni 2014

tweety2060

grinny skriver:

Jeg havde faktisk frygtet denne søndag rigtig meget, var sikker på at ryge helt ned i kulkælderen og skulle starte heeeelt forfra psykisk, men jeg er faktisk blevet overrasket over hvordan vi begge har taget det.

Vi snakkede om det imorges hvordan vi havde det og hvad vi følte og så valgte vi sammen med min mor at gå over på graven og sætte blomster og snakke lidt og dagen er sluttet med rester af lagkage (min mor har lige haft fødselsdag) og så grillede vi.

Alt i alt har vi haft en dejlig familie dag i hyggens tegn, og så lige med et plus til sidst  

Det er helt forståeligt at du har frygtet dagen og hvordan du ville reagere på den! Både psykisk nedtur og sammenbrud ville være forståeligt! Det må være så svært at skulle gennemgå sorgen, smerten, tabet, Ja alle følelserne... Men jeg tror også det Er vigtigt I tillader det!! Og flot i har været afsted på kirkegården og samtidig fundet overskud til hygge

Ikke for at være træls... Men muligvis kommer der en reaktion en af de kommende dage og måske kommer der ingen....

Jeg har den dybeste respekt for Jer og krydser for Jer

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

grinny skriver:

Okay, jeg tissede på denne her tidligere. Først var den meget rød, men synes stadig jeg kunne se en ekstra streg, tænkte dog at jeg lige ville lade farven flyde ud og kiggede derfor EFTER tiden, og kan faktisk stadig se den ekstra streg?? Kan i se den på de billeder fra tidligere og tror i at den streg på de nyeste billeder er rigtig?  Første to fra tidligere og de sidste to fra nu. 

Jeg ser streger på alle testene og tør godt sige tillykke med Isaaks halvårsdag og med at han er et skridt nærmere på at skulle være storebror.

Anmeld

22. juni 2014

Mi&Mi

grinny skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinien, håber virkelig for dig at den er der, det fortjener du/i

Anmeld

22. juni 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Det er helt forståeligt at du har frygtet dagen og hvordan du ville reagere på den! Både psykisk nedtur og sammenbrud ville være forståeligt! Det må være så svært at skulle gennemgå sorgen, smerten, tabet, Ja alle følelserne... Men jeg tror også det Er vigtigt I tillader det!! Og flot i har været afsted på kirkegården og samtidig fundet overskud til hygge

Ikke for at være træls... Men muligvis kommer der en reaktion en af de kommende dage og måske kommer der ingen....

Jeg har den dybeste respekt for Jer og krydser for Jer

Vi er altid klar til en reaktion, min kom i fredags fordi dagen kom tættere og tættere på, og så tog vi den bare der  Vi er heldigvis super gode til at give hinanden plads til at være kede når vi er det og vi støtter hinanden om det så er kl. lort om natten 

Vi er kun blevet stærkere sammen og det ved jeg også er meget vigtigt i den kommende graviditet for der bliver helt sikkert dage, hvor vi har mere brug for hinandens støtte end andre dage 

Anmeld

22. juni 2014

grinny

lineog4 skriver:

Jeg ser streger på alle testene og tør godt sige tillykke med Isaaks halvårsdag og med at han er et skridt nærmere på at skulle være storebror.

Tusind tak 

Ja tænkt sig at det allerede er et halvt år, tiden flyver afsted  

Og vi håber og krydser selvfølgelig for at vi er et skridt nærmere, men det tror jeg nu også 

Anmeld

22. juni 2014

grinny

Mi&Mi skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinien, håber virkelig for dig at den er der, det fortjener du/i

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.