Er det virkelig en ekstra streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

stm2812

grinny skriver:

Mange tak  

Håber sådan for jer at den er der. Det har I godt nok fortjent med det I har været igennem

Og nysgerrig..... Har du taget en ny test i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

lineog4

grinny skriver:

Tusind tak 

Ja tænkt sig at det allerede er et halvt år, tiden flyver afsted  

Og vi håber og krydser selvfølgelig for at vi er et skridt nærmere, men det tror jeg nu også 

Jeg kan forestille mig den både flyver og snegler sig - synes selv det både var i går jeg fik Lia og samtidig er det helt liv siden.

Synes ofte mærkedagene er værre op til end selve dagen - kunne se du skrev det ikke var så slemt som forventet - utrolig som man kan bygge en stemning op og så var det ingen ting alligevel, ja måske lige frem en okay dag fordi man husker sig dejlige barn og ens store kærlighed.

Glæder mig til at høre om endnu en test der er positiv og kan så bare råde til at kun kræve af sig selv at være gravid en dag af gangen - nyde en dag af gangen og ikke tænke: men hvad med i morgen går det så galt. Men er her jo du kan altid spørge hvordan det var for mig at være gravid igen

Anmeld

23. juni 2014

Lrm

Tillykke med testen 

Anmeld

23. juni 2014

tweety2060

TØR næsten ikke spørge men forsøger alligevel.... Er der mon godt nyt??

Anmeld

23. juni 2014

grinny

tweety2060 skriver:

TØR næsten ikke spørge men forsøger alligevel.... Er der mon godt nyt??

Det er sgu egentlig lidt svært at svare på 

Testede imorges og der kom en meget meget meget utydelig streg, nærmere en skygge end noget andet 

Men jeg har stadig ikke fået min mens.

Snakkede med lægen der mener jeg lige skal komme fordi ham imorgen fordi jeg havde den positive test igår og stadig ikke har fået mens 

Der er stadig et lille håb 

Anmeld

23. juni 2014

EnGodMor

grinny skriver:

Testede imorges og der kom en meget meget meget utydelig streg, nærmere en skygge end noget andet 

Snakkede med lægen der mener jeg lige skal komme fordi ham imorgen fordi jeg havde den positive test igår og stadig ikke har fået mens 

Anmeld

23. juni 2014

tweety2060

grinny skriver:

Xxxxx SÅ meget for Jer !!!!!

Anmeld

23. juni 2014

hwilder

tweety2060 skriver:

Xxxxx SÅ meget for Jer !!!!!

Klik her og skriv...

Anmeld

23. juni 2014

hwilder

emmagirl skriver:

Der mangler nogle billeder

Kan godt se en ekstra streg;-) men det er altid en god ide at slå koldt vand i blodet, og vente min. Til mens er udeblevet. Jeg testede selv svagt positivt(3+3), og tog derefter 6. Kan vedhæfte billeder. Den ene er 3+3 og den anen er 4+3;-)

hvor langt ville du være nu?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2014

hwilder

Lidt et dårligt billede. 

Prøver et andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.