Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror sørme isaac skal være storebror! Kæmpe tillykke
Åhh, jeg håber virkelig Og idag er det 6 måneder siden jeg fødte, så lidt vildt at teste positivt idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EnGodMor skriver: Hvor fantastisk hvis det er lykkedes jeg kan se to ekstra streger på de tre sidste billeder. Men tænker, har du ikke lige en test mere på lager som du kunne tage nu
Hvor fantastisk hvis det er lykkedes jeg kan se to ekstra streger på de tre sidste billeder.
Men tænker, har du ikke lige en test mere på lager som du kunne tage nu
Har en ekstra, men tænker at jeg venter til imorgen tidlig
Skrukkeluk skriver: Hvis billederne er efter tid kan man ik regne 100% med det så er det bedst at teste en test igen et par dage senere
Hvis billederne er efter tid kan man ik regne 100% med det så er det bedst at teste en test igen et par dage senere
2 af dem er inden for tid og 2 efter, så det er bare om den er der på alle 4 billeder
emmagirl skriver: Synes også jeg kan se en streg. Hvor langt vil du være henne, hvis du er gravid? Forsigtigt tillykke
Synes også jeg kan se en streg. Hvor langt vil du være henne, hvis du er gravid? Forsigtigt tillykke
Jamen min cyklus har forvirret mig lidt på det sidste så enten 4+1 eller 4+3
Frk.S skriver: Jeg kan se en ekstra streg på alle 4 billeder. Da du skriver de to er indenfor tiden må den jo være god nok. TILLYKKE!!! Tag en ny i morgen - den kan forhåbentlig bekræfte med en lidt tydeligere streg. Hvor langt er du henne?
Jeg kan se en ekstra streg på alle 4 billeder.
Da du skriver de to er indenfor tiden må den jo være god nok.
TILLYKKE!!!
Tag en ny i morgen - den kan forhåbentlig bekræfte med en lidt tydeligere streg. Hvor langt er du henne?
Jeg har også en til imorgen
Vil være 4+1 eller 4+3. Min cyklus ændrede sig lidt i sidste måned, så efter "normal" cyklus er jeg gået 3 dage over og hvis jeg skal forholde mig til den i sidste måned er jeg 1 dag over tid
M_V skriver: Den er god nok den ligner min test 5+ .. Tillykke
Den er god nok den ligner min test 5+ .. Tillykke
Jeg er 4+1 eller 4+3.
Med Isaac gik der også nogle dage før jeg kunne få en helt tydelig test, men en streg er jo en streg
Jeg kan godt se en ekstra streg... den ligner min 3+6
Jeg håber og krydser alt hvad der krydses kan for dig
Inger skriver: Jeg kan godt se en ekstra streg... den ligner min 3+6 Jeg håber og krydser alt hvad der krydses kan for dig
Åhh, tusind tak
Tænkt sig at teste positivt på hans halvårs fødselsdag - hvor fantastisk kan det være?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128