3rollinger skriver:
Hej Dot
Ja, det er nemlig ogsaa den holdning jeg har. At boern kan faa en mobil naar det er noedvendigt. F.eks naar de skal faerdes alene.
Min datter fylder ogsaa 10 i aar og har ikke en mobil, men det har kusinen (siden hun var 7 eller 8, tror jeg) og det synes min datter jo er dybt uretfaerdigt.
Naar hun har gaaet alene indtil videre har hun laant min telefon da jeg har to (én privat og én til arbejdet).
Men derfor spoergsmaalet. Skulle bare hoere om jeg var alene med min holdning 
Naar hun engang faar en vil jeg ogsaa gerne laere hende at det rent faktisk koster penge, men ved ikke om det maaske er noget med taletidskort eller lignende, saa hun kan se at det udloeber paa et tidspunkt.
Hvad goer du der? Har du taenkt over det?
Knus
Du er helt klart ikke alene, men en gang i mellem kan jeg/man godt føle sig alene om den tankegang.
Jeg ved ikke helt, hvad vi gør, når tiden kommer, men tænker måske også taletid, så der er en naturlig begrænsning.
Jeg tror nu ikke, det bliver et problem, men børn er jo letpåvirkelige, og det kunne jo mod forventning ende ud i et forkert brug af telefonen. Men vi skal lige tale lidt om det her hen over sommeren, hvad vi lige gør... 
Anmeld