Ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
20 svar
14 synes godt om
21. juni 2014

Anonym trådstarter

3+4 skal på skoleudflugt til bonbon land. De får lov at gå alene rundt men skal "tjekke" ind hver time bestemte steder. De har desuden mobiltelefoner med og læreren har alle numre og omvendt. 

Hvad synes i? Ok eller ej? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

B&J

de har jo mobiler og der er poster de skal mødes engang i timen og håber der er voksende så de må jo kunne få fat i de voksende, og de er jo i bonbon land for at hygge og prøve en masse jeg syntes det er okay

Anmeld

21. juni 2014

Patriark

Anonym skriver:

3+4 skal på skoleudflugt til bonbon land. De får lov at gå alene rundt men skal "tjekke" ind hver time bestemte steder. De har desuden mobiltelefoner med og læreren har alle numre og omvendt. 

Jeg forstår ikke? 3-4 år?

Anmeld

21. juni 2014

B&J

Patriark skriver:

ej håber hun mener 3-4 klasse

Anmeld

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det ville blive en langtrukken tur hvis begge klasser skulle følges rundt og stoppe og vente hver gang nogen vil prøve noget  

hvad er de i de klasser? 9-10år? Hvis eleverne følges ad i nogen små grupper synes jeg det er helt fint. Jeg tog da selv i skole og ud til legekammerater i den alder, så det tror jeg da sagtens de kan administrere med de regler du nævner de har lavet  

Anmeld

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Patriark skriver:

"3+4 skal på Skoleudflugt"   

Anmeld

21. juni 2014

JulieE

Uden betænkeligheder... Min søn var afsted sidste sommer med spejderne. Han var 9 år (mellem 2. Og 3. Kl) og reglerne var nogenlunde de samme og de havde en fantastisk tur

Anmeld

21. juni 2014

Isabella_mor

Man er da rimelig stor som 9 - 10 årig. Når jeg tænker på mine niecer og andre børn på samme alder. Og ja i dag har de mobiler. Det gør det jo meget lettere for dem at komme i kontakt med hinanden og lærerne hvis de skulle blive væk  

Anmeld

21. juni 2014

lineog4

Anonym skriver:

Jeg ville selv som lærer have lavet små grupper hjemme fra i den alder alene af den grund ingen skulle ende med at gå alene og så man lærte at have ansvar for hinanden, men jeg ville aldrig kræve de skulle gå samme i samlet flok og med en lærer.

Anmeld

21. juni 2014

trunte89

Jeg var selv afsted med min klasse i den alder. Vi var delt op i små grupper af 4-5 stk som vi SKULLE følges med ( vi havde selv fået lov at ønske ) vi havde en super tur, og kom alle med hjem igen. ( og det var vel at mærke inden mobilens 'opfindelse ' )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.