Min kæreste tager det lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.351 visninger
30 svar
63 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke have negative beskeder.

Bare hjælp

Sagen er den, at min kæreste og jeg har været sammen lidt over 3 år. Vi har en søn på lidt over 2 år.

Min kæreste sniffer narko (eller hvad det er, har ik forstand på det skidt) nogle gange. Ikke tit. Men ja 1-2 gange om måneden tror jeg. Jeg hader det.

Jeg bander det langt væk. Hans venner tager det også. Jeg er så træt af det.

Har prøvet at snakke med ham utallige gange om det. Men han er IKKE til st snakke med. Han bliver sådan "det skal du ikke blande dig i, det er mit eget liv" han forstår ikke alvoren. Har prøvet alt sys jeg. Det er ikke en mulighed at gå fra ham.

Vi har det ellers normalt ok godt. Elsker ham.

Vores søn er glad.

Vi er lige flyttet i hus for halvt år siden. Jeg fandt først ud af det sådan rigtig da vi var flyttet. Han siger det er sådan det er og jg ik skal blande mig.

Men hvordan skal jeg forholde mig til det? Jeg hader det.... Tuder når jeg tænker på det og specielt fordi han ik forstå noget af det jeg siger...

Er der nogle der har stået i lignende situation??

Hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

ESV

Anonym skriver:

Jeg vil ikke have negative beskeder.

Bare hjælp

Sagen er den, at min kæreste og jeg har været sammen lidt over 3 år. Vi har en søn på lidt over 2 år.

Min kæreste sniffer narko (eller hvad det er, har ik forstand på det skidt) nogle gange. Ikke tit. Men ja 1-2 gange om måneden tror jeg. Jeg hader det.

Jeg bander det langt væk. Hans venner tager det også. Jeg er så træt af det.

Har prøvet at snakke med ham utallige gange om det. Men han er IKKE til st snakke med. Han bliver sådan "det skal du ikke blande dig i, det er mit eget liv" han forstår ikke alvoren. Har prøvet alt sys jeg. Det er ikke en mulighed at gå fra ham.

Vi har det ellers normalt ok godt. Elsker ham.

Vores søn er glad.

Vi er lige flyttet i hus for halvt år siden. Jeg fandt først ud af det sådan rigtig da vi var flyttet. Han siger det er sådan det er og jg ik skal blande mig.

Men hvordan skal jeg forholde mig til det? Jeg hader det.... Tuder når jeg tænker på det og specielt fordi han ik forstå noget af det jeg siger...

Er der nogle der har stået i lignende situation??

Hjææælp

Uden at være negativ så syntes jeg du skal overveje jeres parforhold du risikere han tager livet af sig selv med det lort eller værre endnu jeres barn hvis det kommer i nærheden af det og uden at vide hvad det er putter det i munden!

Var det min kæreste ville han få et valg: det eller mig og barnet der er 0 tolerance for mig på det punkt!

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Uden at være negativ så syntes jeg du skal overveje jeres parforhold du risikere han tager livet af sig selv med det lort eller værre endnu jeres barn hvis det kommer i nærheden af det og uden at vide hvad det er putter det i munden!

Var det min kæreste ville han få et valg: det eller mig og barnet der er 0 tolerance for mig på det punkt!

Har sagt til ham før

"mig og søn eller det" så sagde han at han bestemte selv over sit liv og jeg skulle ikke blande mig i det, 

så spurgte jeg om han havde overvejet st stoppe det , så svarede han "nej" han er forfærdelig stædig og tænker åbenbart kun på sig selv

Anmeld

20. juni 2014

ESV

Anonym skriver:

Har sagt til ham før

"mig og søn eller det" så sagde han at han bestemte selv over sit liv og jeg skulle ikke blande mig i det, 

så spurgte jeg om han havde overvejet st stoppe det , så svarede han "nej" han er forfærdelig stædig og tænker åbenbart kun på sig selv

Men helt sat på spidsen har han jo ret han bestemmer helt selv men så må du jo tage valget og sige jeg vil ikke risikere at se dig dø af det (eller jeres barn) og gå fra ham hvis du har så stort et problem med det! Og ja det er jo tusind gange lettere for mig at sige end dig at gøre for jeg har ingen følelser i klemme

Anmeld

20. juni 2014

Karina84

Anonym skriver:

Har sagt til ham før

Jamen saa har han jo netop valgt stofferne over hans barn og kæreste  Mener du at der er en fremtid i det?

Anmeld

20. juni 2014

Mamalou

ESV skriver:

Jeg er enig. Jeg ville give ham et ultimatum.

Du kan ikke blande dig i om han vil tage det eller ej, men du kan tage beslutningen om du vil være sammen med ham eller ej.

Helt og lykke

Anmeld

20. juni 2014

SandraXOXO

Selvfølgelig skal du sgu da blande dig, det er pisse farligt og ulovligt! Meld ham til politiet, kommunen, hans læge et eller andet. At han vil gøre det mod sit barn. At gamble med sit liv og være så lausy et forbillede. Øv!

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Jamen saa har han jo netop valgt stofferne over hans barn og kæreste  Mener du at der er en fremtid i det?

Nej slet ikke har også sagt til ham at jeg ik kan se nogen fremtid i os hvis han ik kan stoppe det så siger han at jeg slet ik skal blande mig og han er nærmest sådan "så gå"-agtigt , for han ved jo jeg ikke går... Og hvor går man hen med barn og ting , hader han gør det:-(

Anmeld

20. juni 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Har sagt til ham før

Så var jeg daffet!

Syntes i øvrigt at "..det er mit liv" indikerer ret kraftigt han ikke anser dig og din søn som en del af det..

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Selvfølgelig skal du sgu da blande dig, det er pisse farligt og ulovligt! Meld ham til politiet, kommunen, hans læge et eller andet. At han vil gøre det mod sit barn. At gamble med sit liv og være så lausy et forbillede. Øv!

Ja men hvis jeg melder ham, er jeg mega bange for de tager vores søn. Jeg har aldrig rørt sådan noget og det er altid mig der har taget vores søn 90% af tiden.. men alligevel er jeg bange for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.