Pludselig hyppige beskeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

sandramor

Anonym skriver:

Nå! Der VAR noget i det! Et mindre cruch - hvis man kan sige det!

Iih havde sådan håbet jeg tog fejl.... Var desværre også det jeg tænkte men nåede også at tænke at aaarh Sandra du må erklære dig inhabil her pga de åndssvage mænd du tidligere har mødt 

Men ja for mig lugtede den ret så meget og virkede bekendt 

Men har han sagt noge eller har du selv fundet ud af noget?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Newsence

Anonym skriver:

Ja når vi ændre vaner er der som regel en grund til det... Det første tegn min mand gav var netop dette, men på en anden end den han var mig utro men det var første skridt...

I skal i den grad have en snak og det skal tages døds alvorligt for det er tegn på at noget ikke er som det skal være i jeres forhold...

Ikke at din mand ville være dig utro og det går sådan for alle, slet ikke, men noget er galt og det skal I løse sammen... Mænd har det med at bagatellisere det, men der må du stå fast og gøre det klart at I skal have fixet dette hvis det ikke skal blive værre...

Og så er du i din fulde ret til at sige stop med at han skriver til hende... Skal I to være sammen skal han stoppe med hende så det ikke udvikler sig...

Du er velkommen til at skrive hvis du vil have råd eller bare læse af for det kan være ret så sårende og det er helt ok

Anmeld

20. juni 2014

lille-fisen

Anonym skriver:

Øv da - skulle også lige til at skrive jeg nok ville være lidt mistænksom hvis det var min kæreste (og han er ellers sød, trofast osv.) - men nu har du jo fundet ud af der var et eller andet.

Oh well et lille crush her og der er vel meget normalt i et længerevarende forholde - det behøver jo ikke at betyde alverden - men ikke fedt at finde ud af. Heller ikke når det er en kollega som han måske ser på arbejde hver dag. tsk tsk... mænd altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.