Pludselig hyppige beskeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for Jeres inputs! Han skriver aldrig med andre hunkøn og faktisk er det først nu at han er blevet sådan rigtig aktiv på fb! Jeg ved ikke...har det skidt i maven! Må spørge om jeg bør være bekymret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Albertsen92

Jeg ville have det skidt med det
Hvis du ikke har det godt med det, så snak med ham og sig det.

Anmeld

19. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Kort og godt! Ville I blive bekymret hvis jeres, trofaste og aætid stabile, kæreste (og far til Jeres børn, pludselig begyndte at skrive pb på Facebook med en kvindelig kollega? Ikke lumre beskeder men med intern humor og intern snak?

Som du selv skriver, du har en trofast og stabil kæreste, så der er ingen grund til bekymring Jeg ville ikke selv blive bekymret, kun hvis det var noget der foregik i det skjulte.

Du kan eventuelt fortælle at du måske får en lille knude i maven over det, det er helt menneskeligt og sundt

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Kort og godt! Ville I blive bekymret hvis jeres, trofaste og aætid stabile, kæreste (og far til Jeres børn, pludselig begyndte at skrive pb på Facebook med en kvindelig kollega? Ikke lumre beskeder men med intern humor og intern snak?

Nej, det ville jeg ikke. Du siger at kun er blevet aktiv på fb for nylig, og så har han vel fundet hende derinde, og hvis de har et godt kollegaskab, så har de jo bare sjovt. Han holder det jo ikke skjult for dig. og du siger han er trofast og stabil.. 

Du siger at han ikke snakker med andre hun-køn.. Har han nogensinde snakket med hende her, udover på fb? 
Er hun en ny kollega eller en gammel?

Men hvis du har det dårligt med det, så nævn det og så kan han forsikre dig at der ikke noget at bekymre sig over. 

Det er vel også godt at han får veninder, hvorfor skal mænd kun kunne være venner med mænd, og kvinder kun med kvinder?

Anmeld

19. juni 2014

Newsence

Ciss skriver:

Jeg ville afgjort blive mistænksom - men så er det heller ikke et år siden endnu, at jeg opdagede, at min mand havde haft fast dame bag min ryg i flere måneder, så jeg er måske nok lidt ekstra mistænksom for tiden....

jeg har også været udsat for utroskab fra min "stabile og trofaste mand" så afgjort ja.. Det er sådan at hvis han sletter beskeder så er den gal i min verden.. Men ja er nok farvet også

Anmeld

19. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg ville nok synes det var lidt mærkeligt

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Nå! Der VAR noget i det! Et mindre cruch - hvis man kan sige det!

Anmeld

20. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Har han sagt det til dig og har I fået snakket om det?

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

RØV! 

Anmeld

20. juni 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Selvfølgelig var der det!

En mand, der ellers ikke hænger ud på FB og ikke skriver med piger, og nu har han pludseligt en god kollega, som deler humor med???? Come on!

Det starter jo altid med humor - det er jo det vi alle falder for, især hvis man har samme humor.

Samme humor = god kemi --> forelskelse?

Anyways, håber I finder ud af det.

Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.