Pludselig hyppige beskeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
22 svar
15 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Kort og godt! Ville I blive bekymret hvis jeres, trofaste og aætid stabile, kæreste (og far til Jeres børn, pludselig begyndte at skrive pb på Facebook med en kvindelig kollega? Ikke lumre beskeder men med intern humor og intern snak?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Kort og godt! Ville I blive bekymret hvis jeres, trofaste og aætid stabile, kæreste (og far til Jeres børn, pludselig begyndte at skrive pb på Facebook med en kvindelig kollega? Ikke lumre beskeder men med intern humor og intern snak?

Nej da, han må kommunikere med hvem han vil

Monica

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ærlig talt så nej. Jeg ville tro på at han godt kan finde ud af at have en nær veninde og samtidig være trofast. 

- Min egen kæreste har en del "pige"-venner, som han er meget tætte med, og det synes jeg egentlig bare er sundt! - Jeg har også selv en del "drenge"-venner som jeg er meget tæt med. Jeg ville godt nok blive ked af det hvis min kæreste skulle føle sig truet af fyre som absolut ingen følelser har for, men som har været en stor del af mit liv i mange år. 

Så nej, med mindre de sidder og råflirter, og skriver ikke helt stuerene beskeder til hinanden ville jeg ikke bekymre mig

Anmeld

19. juni 2014

SandraXOXO

Nej. Humor og venskab på arbejdspladsen er sundt.

Hvis han begyndte at snakke mere privat og eller hemmeligt med hende, flirte med hende og jeg følte han foretrak hende frem for mig, havde det sjovere med hende og/eller lukkede mig ude til fordel for hende ville jeg blive lidt nervøs.

Anmeld

19. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Det afhænger af hvordan han er som person... 

Er han en der ellers aldrig skriver med hunkøn, ville jeg nok spørge indtil det 

Anmeld

19. juni 2014

Ciss

Jeg ville afgjort blive mistænksom - men så er det heller ikke et år siden endnu, at jeg opdagede, at min mand havde haft fast dame bag min ryg i flere måneder, så jeg er måske nok lidt ekstra mistænksom for tiden....

Anmeld

19. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Det lyder som om han har fået sig en ven. Godt for ham. 

Anmeld

19. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nej jeg ville ikke blive bekymret. Men er du det skal du sige det. Du skal ikke gå med sådanne følelser indeni dig. De kan boble op som en dej der hæver. I så fald snak med ham og sig det som det er. 

Jeg ville til gengæld måske blive lidt nysgerrig. Spørger altid ind til min mands venner, hvordan det går, hvis det er nye så hvad de laver, om de har børn mv. Men nu er jeg også bare nysgerrigt anlagt

Anmeld

19. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

JEg ville blive bekymret, han må finde sig herre venner, det er ok med kvindelige bekendtskaber, men intern humor og arbejde sammen, så er man sammen ofte. Men jeg er også jaloux anlagt.

Vi har dog ikke de problemer, manden arbejder kun med mænd, og har ikke pige venner, jeg har ikke sagt noget om a t han ikke må :-)

Anmeld

19. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Med udgangspunkt i hvordan min kærste er,så ja det ville jeg,og han ville få sat stolen for døren. 

Så jeg vil sige,det kommer helt an på hvordan din mand normalt er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.