Stereliseret...... Fortrydelsesret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hvad kostede det?

Jeg mener det var gratis for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Er det så fertilitets behandling eller insimenering?

Anmeld

18. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Er det så fertilitets behandling eller insimenering?

Dine æggeledere er jo blevet brændt så dine æg vil sku tages ud og kunstig befrugtes og sættes op igen

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Dine æggeledere er jo blevet brændt så dine æg vil sku tages ud og kunstig befrugtes og sættes op igen

Og hvad kaldes det?

Anmeld

18. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Og hvad kaldes det?

Begge dele. Du vil sikkert sku i noget hormon behandling for at æggene ka bruges også ska man jo lave den via reagensglas

Anmeld

18. juni 2014

Jj1709

Du kan nok ikke fortryde selve indgrebet, men jeg tror bestemt i kan komme i IVF behandling, hvor de går ind og tager æggene ud, befrugter dem, og sætter dem tilbage.. 

Dette er gratis når i ikke har børn sammen, i skal bare selv betale medicinen, som alle andre der er i behandling, og der er en egenbetaling på max 3800,- pr år 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Du kan nok ikke fortryde selve indgrebet, men jeg tror bestemt i kan komme i IVF behandling, hvor de går ind og tager æggene ud, befrugter dem, og sætter dem tilbage.. 

Dette er gratis når i ikke har børn sammen, i skal bare selv betale medicinen, som alle andre der er i behandling, og der er en egenbetaling på max 3800,- pr år 

Hvordan griber man det an? Er det til lægen man skal gå eller?

Anmeld

18. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja lægen skal henvise dig

Anmeld

19. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Ja det er igennem Lægen, som sender en henvisning afsted 

Anmeld

19. juni 2014

L&V

Jj1709 skriver:

Er du sikker på det når det nu er et indgreb hun selv har valgt at få foretaget ellers er reglerne i hvertfald forskellige landet over?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.