Stereliseret...... Fortrydelsesret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
26 svar
16 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den...... Jeg blev steriliseret i december 2013... Jeg var gift med en mand der slet ik var aktiv hjælpende, havde haft depressioner, osv så valgte at blive steriliseret da jeg ikke ville magte en abort... 

Sagen er den at jeg er blevet skilt.... Og har fundet mig en ny kæreste.... Vi taler nu og da om det kunne være dejligt ude i fremtiden, måske at få et barn.... 

Men hvordan nu lige med det, når jeg er blevet steriliseret???

er det overhovedet muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

bobbles

nej det tror jeg ikke..

Anmeld

18. juni 2014

sandramor

Anonym skriver:

Sagen er den...... Jeg blev steriliseret i december 2013... Jeg var gift med en mand der slet ik var aktiv hjælpende, havde haft depressioner, osv så valgte at blive steriliseret da jeg ikke ville magte en abort... 

Sagen er den at jeg er blevet skilt.... Og har fundet mig en ny kæreste.... Vi taler nu og da om det kunne være dejligt ude i fremtiden, måske at få et barn.... 

Altså nu ved jeg ikke helt så meget om sterilisation... Men jeg ved at min kusine var også blevet steriliseret men så mødte hun en mand uden børn... Og de har idag en dreng sammen.... Han er så lavet ved kunstig befrugtning mener jeg helt bestemt 

Anmeld

18. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Højst sandsynligt ikke. Det kommer vidst lidt an på, hvordan du er blevet steriliseret. Måske er det muligt at få IVF-behandling for egen regning. Du har jo muligvis stadig dine æggestokke?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Altså nu ved jeg ikke helt så meget om sterilisation... Men jeg ved at min kusine var også blevet steriliseret men så mødte hun en mand uden børn... Og de har idag en dreng sammen.... Han er så lavet ved kunstig befrugtning mener jeg helt bestemt 

Hvad kostede det?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Højst sandsynligt ikke. Det kommer vidst lidt an på, hvordan du er blevet steriliseret. Måske er det muligt at få IVF-behandling for egen regning. Du har jo muligvis stadig dine æggestokke?

Ja har stadig mine æggestokke,,,, 

Anmeld

18. juni 2014

esioul

Bak skriver:

Tror bestemt ikke det er for egen regning når de ikke har barn sammen.

kender et par hvor manden er steriliseret. De får hjælp og det er ikke på egen regning.

Anmeld

18. juni 2014

L&V

Du kan ikke få lavet det om men du kan komme i fertilitets behandling men det er for egen regning

Anmeld

18. juni 2014

esioul

Bak skriver:

Hov citerede forkert

Anmeld

18. juni 2014

esioul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.