lejlighed vs parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.240 visninger
27 svar
65 synes godt om
18. juni 2014

Frederiksensmor

hej piger

jeg står pt i situation hvor jeg skal flytte selv i lejlighed da vi ikke kan få vores økonomi til at hænge sammen da jeg pt er sygemeldt.

vi er stadig kærester men vi må ikke se hinanden så ofte da det kun børnene jeg må se og være sammen med...( så det ikke er socialt bedrageri)

kan et forhold holde til det?

der er så mange regler når man har børn og ikke bor sammen.

det er bare øv... synes jeg er rigtig træt af det og gider ikke flytte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg villr prøve at finde en anden løsning. Det er da synd børnene skal undvære deres mor. 

Anmeld

18. juni 2014

Loa

Men teknisk set er det så ikke snyd alligevel, altså når i er kærester, men flytter fra hinanden for at få mere ud af det?
Eller er det mig der misforstår?

Anmeld

18. juni 2014

stjernehimmel

Så længe i er kærester og tænker/laver noget som en familie gør.. ergo ses, spiser sammen, laver ting  osv så er det faktisk snyd... når i har børn sammen...

Kunne udbetaling danmark fortælle mig sidste år 

Anmeld

18. juni 2014

stjernehimmel

Så længe i er kærester og tænker/laver noget som en familie gør.. ergo ses, spiser sammen, laver ting  osv så er det faktisk snyd... når i har børn sammen...

Kunne udbetaling danmark fortælle mig sidste år 

Anmeld

18. juni 2014

SandraXOXO

Efter de nye strammere regler må man ikke flytte fra hinanden, stadig være kærester OG modtage tilskud. Så hvis I har tænkt jer at gøre sådan skal i nok slette hinanden som kærester på fb og informere jeres venner og familie om at I ikke er kærester for kommunen tjekker det indimellem. Men teknisk set, så snyder i jo. Det er ikke noget jeg vil anbefale.

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

Loa skriver:

Men teknisk set er det så ikke snyd alligevel, altså når i er kærester, men flytter fra hinanden for at få mere ud af det?
Eller er det mig der misforstår?

Det håber jeg!

Anmeld

18. juni 2014

Frederiksensmor

SandraXOXO skriver:

Efter de nye strammere regler må man ikke flytte fra hinanden, stadig være kærester OG modtage tilskud. Så hvis I har tænkt jer at gøre sådan skal i nok slette hinanden som kærester på fb og informere jeres venner og familie om at I ikke er kærester for kommunen tjekker det indimellem. Men teknisk set, så snyder i jo. Det er ikke noget jeg vil anbefale.

vi vil ikke ud i noget snyd - så vi er faktisk nød til at gå fra hinanden for at det ikke bliver bedrageri.. ved i hvor meget samvær man må være sammen..?

og hvilke regler der gælder når man bor hver for sig?

må man spise sammen et par gange om ugen og overnatte en nat eller 2. eller hvor går grænsen?

hvor meget må jeg se børnene regner med at have dem en uge ad gangen.

Anmeld

18. juni 2014

hesøth

Frederiksensmor skriver:

vi vil ikke ud i noget snyd - så vi er faktisk nød til at gå fra hinanden for at det ikke bliver bedrageri.. ved i hvor meget samvær man må være sammen..?

og hvilke regler der gælder når man bor hver for sig?

må man spise sammen et par gange om ugen og overnatte en nat eller 2. eller hvor går grænsen?

hvor meget må jeg se børnene regner med at have dem en uge ad gangen.

Men hvis I stadig er kærester, så er I jo ikke enlige - og så er I ikke berettiget til tilskud for enlige forsørgere......og så er det da lige meget om I bor sammen eller ej.

Anmeld

18. juni 2014

ano14316

Men hvis I stadig er kærester, så er I jo ikke enlige - og så er I ikke berettiget til tilskud for enlige forsørgere......og så er det da lige meget om I bor sammen eller ej.

Som du selv skriver handler det om, om man er enlig forsørger, altså alene om at forsørge sine børn , bor alene og holder alle udgifter selv.. ikke om man er enlig i sit følelsesliv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.