Hvad tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mom skriver:

Fordi alle kan falde i søvn når de ved at der alligevel ikke bliver lyttet til dem. Så er det nemmere at give op.

Haha den var god :p tror virkelig hun er træt men kæmper fordi hun lige skal lave noget. Feks idag var det pink neglelak fordi hun skal have en pink top på imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

mor88

Aisha skriver:

God ide. Jeg taler med hende imorgen. Skal nok komme med en Update.

Held og lykke du har ikke gjort noget forkert alligevel, så ikke lyt til alle dem, der er lidt for trælse! Man har et standpunkt indtil man får et nyt, og det kræver ofte andre øjne på før man kan se at ens lille barn pludselig er blevet så stor og selvstændig
Specielt for piger er det meget vigtigt at der bliver lyttet til hvad man har at sige(drenge argumenterer nok ikke så meget)

Anmeld

17. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Så fik jeg snakket med min datter imorges og hun får lov til at komme i seng ved 20.30 tiden. Hun blev virkelig glad. Jeg kan slet ikke forstå at hun bliver så stor.... Hun er min første barn og selvfølgelig er jeg ikke fejlfri. Jeg lærer tingene med hende og der kommer sikkert en hel masse andre ting også senere hen. Men så har jeg lært det når lillebror en dag bliver stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.