Hvad tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
22 svar
14 synes godt om
16. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvad tid kommer jeres børn på 10 år i seng ? Havde lige den største diskussion med min datter da hun mente at hun var den eneste der kom i seng ved 20.00 tiden. Det skal lige nævnes at hun ingen problemer har med st stå op om morgenen og børste tænder, spise morgenmad, lave madpakke, tage tøj på, og sotere bøger og cykle i skole ( selv om det er langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ingen der har store børn :p

Anmeld

16. juni 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvad tid kommer jeres børn på 10 år i seng ? Havde lige den største diskussion med min datter da hun mente at hun var den eneste der kom i seng ved 20.00 tiden. Det skal lige nævnes at hun ingen problemer har med st stå op om morgenen og børste tænder, spise morgenmad, lave madpakke, tage tøj på, og sotere bøger og cykle i skole ( selv om det er langt.

He he min datter på 10 år, kommer også i seng kl 20.00, men synes det er DYBT uretfærdigt, da hun mener ALLE de andre fra klassen kommer i seng 20.30-21.00
Sjovt nok siger alle mødrene jeg har snakket med om sengetider, at de kommer i seng kl 20.00
Men vi har den samme diskusion næsten hver aften.....

/ Taco78 

Anmeld

16. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg har en dreng på 8 (snart 9) år og en dreng 12 år.

Ham på 8 kommer i seng kl. 21, og ham på 12 kl. 22. Jeg har også en datter på 6 år som kommer i seng kl. 19.30.

Syntes kl. 20 er tidligt for en på 10 år..

Anmeld

16. juni 2014

Tvebakken

Min på 10 kommer som regel i seng halv 8 - 8 (mest 8), når det er skoledag - dog med undtagelser.

Har det været en travl/sen weekend kan det godt blive tidligere søndag aften - og efter spejder bliver den halv 9.

Det kommer jo an på børnene - og mon ikke vi som forældre kender dem bedst?

Anmeld

16. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Taco78 skriver:

He he min datter på 10 år, kommer også i seng kl 20.00, men synes det er DYBT uretfærdigt, da hun mener ALLE de andre fra klassen kommer i seng 20.30-21.00
Sjovt nok siger alle mødrene jeg har snakket med om sengetider, at de kommer i seng kl 20.00
Men vi har den samme diskusion næsten hver aften.....

Jeg gider heller ikke diskutere, det endte også med at hun ikke må lave legeaftaler i denne uge da hun blev ved med at argumentere for det hele. Men min mand synes jeg er lidt unfair da hun eller er pligtopfyldende og egentlig klare sig selv uden hjælp.

Anmeld

16. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mom skriver:

Jeg har en dreng på 8 (snart 9) år og en dreng 12 år.

Ham på 8 kommer i seng kl. 21, og ham på 12 kl. 22. Jeg har også en datter på 6 år som kommer i seng kl. 19.30.

Syntes kl. 20 er tidligt for en på 10 år..

Oke... Føler bare hun har brug for at sove da hun falder i søvn med det samme og står op inden alarmen har ringet kl 60.00 hver dag.

Anmeld

16. juni 2014

sandramor

Aisha skriver:

Oke... Føler bare hun har brug for at sove da hun falder i søvn med det samme og står op inden alarmen har ringet kl 60.00 hver dag.

Jeg har en datter på 9... Hun kommer i seng kl 21... 

Det gør hun mest fordi hun simpelthen ikke kan sove før og så fordi den lille kommer i seng kl 20 så det er vores lille hygge time uden lillesøster 

Anmeld

16. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aisha skriver:

Kommer jo an på, hvornår barnet skal op. Mine børns skoledag begynder kl. 8.35, og de har ti minutters gang, så her var det godnat kl. 21, da de var i den alder. 

Anmeld

16. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Aisha skriver:

Hvis hun vågner hver dag inden uret ringer, betyder det jo hun er veludhvilet, ergo kan hun vel godt være oppe lidt længere og dermed først vågne når uret rent faktisk ringer..

Og syntes det er en meget hård straf, at hun ikke må have legeaftaler hele ugen, blot fordi hun agumentere for hendes sag. Det er vel i og for sig det vi vil lære vores børn, det at kunne agumentere!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.