Opkast og ingen mad i 4 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

Isabella_mor

Og det er forresten også i orden at give is, saft, sodavand (afbruset) juice osv. Hun har brug for sukkeret når hun ikke indtager mad. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Bare gæst

Rikke T skriver:

Okay. Vildt at det kan påvirke på den måde. 

Men altså hun sover ellers fint - det virker ikke til at hun har ondt i ørene på nogen måde. 

Men kaster hun stadig op imorgen så tager vi til lægen med hende igen, så kan vi da lige få tjekket ørene for en sikkerhedsskyld. 

Tak 

Vi blev også noget så overrasket, for hun havde ikke givet tegn til at hun havde ondt i ørene..  Jeg spurgte min læge om hun kunne havde været smittet med den er opkast-syge, siden hun havde kastet så meget op de sidste mange dage, hvortil han svarede at det var kommet af følge mellemørebetændelsen...

Men god bedring med hende.... 

Anmeld

17. juni 2014

Rikke T

Lige en lille Update 

Imorges kastede hun op en enkelt gang. Siden har hun spist en lille smule, samt drukket en masse vand som er blevet i maven  

Men i eftermiddags efter hun havde sovet havde hun ondt i munden kunne jeg se. Så nu har den lille stakkel fået munden fuld af blister  virkelig fuld - de er overalt! 

Lægen har givet os noget vi kan smøre i munden, så nu må vi se om det virker. 

Ørene så fine ud, så ingen mellemørebetændelse. Hun fik også målt infektions tal, som også så helt fine ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.