Rikke T skriver:
Håber nogen lige kan hjælpe mig
Natten til fredag vågnede min datter og kastede op. Dette forsatte hele natten og hele fredagen, hvor hun også fik feber (39,5) men ingen bekymring så længe hun ville have væske sagde lægen.
Lørdag var hun også rigtig dårlig. Spiste kun en pakke rosiner som kom op igen. Hun ville heldigvis stadig gerne have væske - så ingen bekymring, sagde lægen igen.
Igår gik det bedre. Ingen feber eller opkast hele dagen - ville dog stadig ikke spise. Hun løb rundt og legede og var i godt humør. Så vi regnede med at det var ved at være ovre.
Men i morges vågnede hun og var dårlig igen. Jeg fik 3 små skefulde havregrød og en lille tår fortyndet æblejuice i hende, men det kom op igen med det samme. Hun har siden kl 7 i morges kastet op 3 gange. Hun vil kun ligge ned, vil løftes på toilet osv fordi hun har det så skidt. Hun har ikke feber idag.
Hun drikker stadig fint. Men nu har hun jo ikke spist siden torsdag. Den lille smule hun har fået ned, er jo kommet op igen hver gang.
Ville i kontakte lægen igen eller se tiden an?
Hun er 2 år
Mvh Rikke
Vores datter har lige haft diarre og opkast i 2 dage.. Hun ville heller intet, men gerne drikke.. Giv saftevand og meget små hyppige tåre, så det ikke driller maven..
Vi tilbød Astrid alt hvad vi ku komme i tanke om at hun elsker.. Vi prøvede for første gang at give hende en slikkepind, fordi sukker og salte jo er vigtigt når man kaster op og har diarre - det var et hit! Og så købte vi mc nuggets til hende, Og det var faktisk det eneste hun spiste den ene dag, men hun spiste også 4-5 stykker.. Jeg har fået at vide flere gange, at man ikke skal bekymre sig om maden (selvom det er mega svært), bare de drikker....
God bedring!
Anmeld