Springer ud som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

EKBJ

MarieLouise skriver:

Hej piger

så blev det vist min tur til at ende her. Jeg har Emilie på næsten 3 og er 12 uger henne med nummer to. Vi har fået solgt huset som vi hele tiden har ville, men vi vidste bare ikke hvad vi så skulle efterfølgende. Min mand vælger så ikke at ville bo med os mere. Så nu bliver jeg selv med en tre årig, og et spædbarn til december. Føler mig knust og forladt. Tror ikke ord kan beskrive mine følelser. Nu skal jeg have en hverdag til at køre i vores nye lejlighed bare mig og Emilie indtil den lille ny kommer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre. Hvem forlader sin gravide kone og barn?

Kæmpe kram til dig <3

Jeg står i den samme situation. 
Vi er fraflyttet et hus pga. skimmelsvamp. 
Da vi så har boet ved hans mor i 3 uger og egentlig skulle have været ude i ny lejlighed, vælger han og sige stop. 

- Så nu står jeg alene med en dreng på 2 år og en lille ny til november. <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Phoenix

En egoist og total idiot, skrider fra sin gravide kæreste. Har selv været der. Det er så hårdt at blive forladt midt i en graviditet  

Han er idiot og må karma ramme ham 

Anmeld

23. juni 2014

Luiebuie

MarieLouise skriver:

Hej piger

så blev det vist min tur til at ende her. Jeg har Emilie på næsten 3 og er 12 uger henne med nummer to. Vi har fået solgt huset som vi hele tiden har ville, men vi vidste bare ikke hvad vi så skulle efterfølgende. Min mand vælger så ikke at ville bo med os mere. Så nu bliver jeg selv med en tre årig, og et spædbarn til december. Føler mig knust og forladt. Tror ikke ord kan beskrive mine følelser. Nu skal jeg have en hverdag til at køre i vores nye lejlighed bare mig og Emilie indtil den lille ny kommer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre. Hvem forlader sin gravide kone og barn?

Der en gruppe på fb der hedder alene i gravidteten gruppen er hemlig men send en venne anmodning louise pernille lundsholm Jacobsen du bliver slettet igen

Anmeld

24. juni 2014

Sujan

Stort kram til dig..
Det er så hårdt.

Står selv i samme situation med en datter på 2 år og får endnu en datter til september.

Skal flytte her til d. 1 i min nye lejlighed. Håber så det giver lidt ro på at få flyttet da jeg godt nok har været presset fysisk og psykisk det sidste stykke tid.

Anmeld

3. juli 2014

CL24

Er han kommet tilbage til jer ? 

Anmeld

3. juli 2014

MarieLouise

CL24 skriver:

Er han kommet tilbage til jer ? 

Han ville gerne bo med os alligevel, og så har han egentlig bare trukket sig mere tilbage lige siden. Følelsesmæssigt er jeg dybt forvirret og er egentlig blevet helt kold overfor ham fordi jeg ikke magter det mere.. Må virkelig være egoistisk nu

Anmeld

3. juli 2014

CL24

MarieLouise skriver:

Han ville gerne bo med os alligevel, og så har han egentlig bare trukket sig mere tilbage lige siden. Følelsesmæssigt er jeg dybt forvirret og er egentlig blevet helt kold overfor ham fordi jeg ikke magter det mere.. Må virkelig være egoistisk nu

Er glad for han har fortrudt! Men håber han behandler jer ordenligt :-) han må sku vise lidt efter det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.