Springer ud som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Sujan

Står i samme situation. Eksen flyttede for 1,5 måned siden og har en datter på 2 år og venter en til september...
Det er så hårdt. Og ikke lige det man ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

MarieLouise

Mor11 skriver:

Åh nej dog  

Det må være røvsvært at stå i, når ens planer og fremtidsudsigter pludselig ændre sig så drastisk. 

Var denne graviditet planlagt? For så synes jeg godt nok det et luset sådan pludselig at skride.  Eller har det ligget og luret længe? 

Uanset, er det pissesynd for dig og din lille pige 

Ja det hele var fuldstændig planlagt. Huset skulle bare sælges fordi det var for dyrt at sidde i. Men idet huset blev solgt ville han ikke bo med os mere

Anmeld

14. juni 2014

MarieLouise

Sujan skriver:

Står i samme situation. Eksen flyttede for 1,5 måned siden og har en datter på 2 år og venter en til september...
Det er så hårdt. Og ikke lige det man ønsker

Det er simpelt hen så hårdt 

Anmeld

14. juni 2014

Sujan

MarieLouise skriver:

Det er simpelt hen så hårdt 

Håber man kan komme ud på den anden side. Men det sværeste synes jeg er sorgen over at man ikke kan give sine børn den tryghed og den familie de fortjener... Altså kan man jo godt men man føler lige nu at man ikke kan.

Anmeld

14. juni 2014

MarieLouise

Sujan skriver:

Håber man kan komme ud på den anden side. Men det sværeste synes jeg er sorgen over at man ikke kan give sine børn den tryghed og den familie de fortjener... Altså kan man jo godt men man føler lige nu at man ikke kan.

Præcis. Jeg har så meget skyldfølelse overfor hende og føler hun fortjener det bedste. Men jeg kan kun stole på at jeg gør det godt nok selv

Anmeld

14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MarieLouise skriver:

Ja det hele var fuldstændig planlagt. Huset skulle bare sælges fordi det var for dyrt at sidde i. Men idet huset blev solgt ville han ikke bo med os mere

Ej nej nej. Det er simpelthen så usselt det der! Hvordan kan man dog planlægge et barn med sin kæreste, og så smutte midt i det hele? Det giver ingen mening, og det lyder ikke til at han ligefrem har prøvet at arbejde med "problemerne".  Han burde jo være oppe og flyve over baby i maven.. 

Desværre er han ikke den første til at være en idiot uden lige... Kender et par der var igennem behandling i 4år før kvinden blev gravid.. Det var med tårer i øjnene osv fra begge parter når man snakkede om forløbet.. Manden valgte så at bolle udenom da hun var halvvejs!!!!  Det er jo ikke normal adfærd.............  

Undskyld sidespringet, bliver bare så gal over den slags 

Anmeld

14. juni 2014

MarieLouise

Mor11 skriver:

Ej nej nej. Det er simpelthen så usselt det der! Hvordan kan man dog planlægge et barn med sin kæreste, og så smutte midt i det hele? Det giver ingen mening, og det lyder ikke til at han ligefrem har prøvet at arbejde med "problemerne".  Han burde jo være oppe og flyve over baby i maven.. 

Desværre er han ikke den første til at være en idiot uden lige... Kender et par der var igennem behandling i 4år før kvinden blev gravid.. Det var med tårer i øjnene osv fra begge parter når man snakkede om forløbet.. Manden valgte så at bolle udenom da hun var halvvejs!!!!  Det er jo ikke normal adfærd.............  

Undskyld sidespringet, bliver bare så gal over den slags 

Vi er endda gift.. Jeg forstår ikke hans beslutning og kommer aldrig til det

Anmeld

14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MarieLouise skriver:

Vi er endda gift.. Jeg forstår ikke hans beslutning og kommer aldrig til det

Det er også grotesk jo! 

Hvad er hans begrundelse? ( hvis du har lyst til at skrive det)

Anmeld

14. juni 2014

Sujan

MarieLouise skriver:

Præcis. Jeg har så meget skyldfølelse overfor hende og føler hun fortjener det bedste. Men jeg kan kun stole på at jeg gør det godt nok selv

Og selvfølgelig kan man det..
Min eks er begyndt at fortryde.. Men tvivler på jeg kan tilgive og gå tilbage.
Men er samtidig hårdt fordi man kæmper så meget med fornuft og følelser og man bare ikke ved hvad der er det rigtige for en selv og ikke mindst for børnene.

Anmeld

15. juni 2014

Timmner

MarieLouise skriver:

Hej piger

så blev det vist min tur til at ende her. Jeg har Emilie på næsten 3 og er 12 uger henne med nummer to. Vi har fået solgt huset som vi hele tiden har ville, men vi vidste bare ikke hvad vi så skulle efterfølgende. Min mand vælger så ikke at ville bo med os mere. Så nu bliver jeg selv med en tre årig, og et spædbarn til december. Føler mig knust og forladt. Tror ikke ord kan beskrive mine følelser. Nu skal jeg have en hverdag til at køre i vores nye lejlighed bare mig og Emilie indtil den lille ny kommer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre. Hvem forlader sin gravide kone og barn?

Fik lige en lille tåre da jeg læste det, ej hvor er det altså søvligt med jer. Håber det bedste for jer 3.. Måske vi skulle mødes en dag ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.