Springer ud som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.403 visninger
26 svar
10 synes godt om
14. juni 2014

MarieLouise

Hej piger

så blev det vist min tur til at ende her. Jeg har Emilie på næsten 3 og er 12 uger henne med nummer to. Vi har fået solgt huset som vi hele tiden har ville, men vi vidste bare ikke hvad vi så skulle efterfølgende. Min mand vælger så ikke at ville bo med os mere. Så nu bliver jeg selv med en tre årig, og et spædbarn til december. Føler mig knust og forladt. Tror ikke ord kan beskrive mine følelser. Nu skal jeg have en hverdag til at køre i vores nye lejlighed bare mig og Emilie indtil den lille ny kommer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre. Hvem forlader sin gravide kone og barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Troldemommi

MarieLouise skriver:

Hej piger

så blev det vist min tur til at ende her. Jeg har Emilie på næsten 3 og er 12 uger henne med nummer to. Vi har fået solgt huset som vi hele tiden har ville, men vi vidste bare ikke hvad vi så skulle efterfølgende. Min mand vælger så ikke at ville bo med os mere. Så nu bliver jeg selv med en tre årig, og et spædbarn til december. Føler mig knust og forladt. Tror ikke ord kan beskrive mine følelser. Nu skal jeg have en hverdag til at køre i vores nye lejlighed bare mig og Emilie indtil den lille ny kommer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre. Hvem forlader sin gravide kone og barn?

Det gør en egoistisk mand, en mand som ikke giver sin familie ret mange chancer og som faktisk ikke har fortjent at have sin egen familie, det er efter min mening kun lusede mænd der forlader sin kæreste/ kone når hun er gravid og man forlader aldrig sine børn

Trist

knus og held og lykke til jer 3

Håber i får et godt liv

Monica

Anmeld

14. juni 2014

Malene76

MarieLouise skriver:

Hej piger

Ville ikke lige forlade tråden uden et ønske om at du stærkt kommer igen oven på sådan et chok. 

Kh. Malene 

Anmeld

14. juni 2014

lineog4

Kæmpe kram - sikke et chok hvis du slet ikke var forberedt på det vsr i hans tanker, men du derimod troede I var på vej til at blive en lykkelig familie med to børn....

Anmeld

14. juni 2014

Dafnies

Stort kram herfra!
Håber, at du hurtigst muligt får styr på situationen og kommer dig.

Anmeld

14. juni 2014

Mother-love

Hej.
Jeg står lidt i lign. Situation som dig.
Jeg har også en datter på 3 og gravid i uge 8. Og her flytter nu eks'en til august.
Egentlig noget vi er enige om fordi hans sygdom fylder for meget oveni at jeg har et piskesmæld.
Jeg har dage hvor jeg glæder mig til han flyttet. Men har også dage hvor jeg er knust over at den kernefamilie jeg drømte om smuldre imellem mine fingre.

Hvis du har lyst må du gerne skrive pb, jeg vil gerne dele mine tanker med dig. Bare ikke i et åbent forum.

Anmeld

14. juni 2014

Rasta(wo)man

En person der opfører sig sådan er ikke værdig til at kaldes en mand 

Jeg er sikker på du kommer til at klare det fint 

Anmeld

14. juni 2014

Bak

MarieLouise skriver:

Hej piger

Åh, en frygtelig situation at stå i. Stakkels dig.
Sikke et fjols af en mand. Det er da så respektløst.

Håber I kommer ud af denne situation på bedst mulig vis.

Anmeld

14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh nej dog  

Det må være røvsvært at stå i, når ens planer og fremtidsudsigter pludselig ændre sig så drastisk. 

Var denne graviditet planlagt? For så synes jeg godt nok det et luset sådan pludselig at skride.  Eller har det ligget og luret længe? 

Uanset, er det pissesynd for dig og din lille pige 

Anmeld

14. juni 2014

Mor til Ella

MarieLouise skriver:

Hej piger

Mænd uden kugler...

Men hvor synes jeg der har været mange tråde hvor kvinder er i samme situation som du....

Du skal nok få en hverdag til at fungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.