Øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Kærlighediminmave

Familie skriver:

Det er nok også det eneste man kan gøre i første cyklus, men håber i har haft heldet med jer   

Tak jeg håber også det lykkes har ik ku teste positiv endnu men hvis jeg skal ha mens næste uge må jeg teste der hvis den udebliver:b håber dog den bliver væk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

Hvis den er blevet svagere og svagere med tiden tror du så ik jeg HAR haft æl selvom det er første cyklus efter piller? Ja jeg er ny i det her projekt og har faktisk aldrig tænkt eller troet at det sku være SÅ besværligt at blive gravid

Når stregen bliver svagere og svagere, kan det være fordi du har haft æl normalt bliver stregen tydeligere jo tættere man kommer på æl, og svagere igen,  når æl er overstået. 

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Når stregen bliver svagere og svagere, kan det være fordi du har haft æl normalt bliver stregen tydeligere jo tættere man kommer på æl, og svagere igen,  når æl er overstået. 

Okay så håber eg at vi har ramt æl når vi har sexet hver 2-3 dage så må vi ha ramt dagen og så krydser jeg bare for at vi er heldige 

Anmeld

15. juni 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

Okay så håber eg at vi har ramt æl når vi har sexet hver 2-3 dage så må vi ha ramt dagen og så krydser jeg bare for at vi er heldige 

for jer

Ellers er der ikke andet for, end at blive ved. 

Vi sexede hver 2 dag,  indtil jeg blev gravid.

Kunne mærke min æl, hvor vi havde sexet 2 dage inden og håbede på det bedste. 

Og den var god nok :-)

Havde dog en MA med tvillinger i september inden

Blev gravid igen ved min første  æl efter MA, den 1. november Så det var min fødselsdagsgave ♥

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

Ih hvor dejligt hvor må det være en fantastisk følelse håber snart det bliver min tur til at stå med to streger

Anmeld

16. juni 2014

Familie

Skrukkeluk skriver:

Tak jeg håber også det lykkes har ik ku teste positiv endnu men hvis jeg skal ha mens næste uge må jeg teste der hvis den udebliver:b håber dog den bliver væk! 

Kan se herinde at det er lidt forskelligt hvornår man kan teste positivt, men tror også det er bedst at vente, selvom  at ventetiden er lang 

Anmeld

16. juni 2014

Kærlighediminmave

Ja synes godt nok det er hårdt at vente for lige nu regner jeg jo bare på en cyklus på 28 dage og så bliver det her i weekenden men det var jo den cyklus fra pillerne så tvivler på at den er på 28 dage nu hvor jeg har droppet pillerne så er det bare endnu sværere at vente fordi jeg ik aner hvornår jeg får mens. 4+0 idag stadig piv negativ øv øv tror desværre tante rød dukker op denne gang. Det er i hvert fald det jeg satser på for ikke at blive ALT for skuffet selvom man nok alligevel bliver lidt skuffet :/

Anmeld

16. juni 2014

TrineMine86

Skrukkeluk skriver:

Ja synes godt nok det er hårdt at vente for lige nu regner jeg jo bare på en cyklus på 28 dage og så bliver det her i weekenden men det var jo den cyklus fra pillerne så tvivler på at den er på 28 dage nu hvor jeg har droppet pillerne så er det bare endnu sværere at vente fordi jeg ik aner hvornår jeg får mens. 4+0 idag stadig piv negativ øv øv tror desværre tante rød dukker op denne gang. Det er i hvert fald det jeg satser på for ikke at blive ALT for skuffet selvom man nok alligevel bliver lidt skuffet :/

Hvis 1 mens dag var den 25 maj, vil du altså først være 4+0 den 22 juni, hvis cyklus er 28, og derfor er det ALT for tidligt at teste nu.. 

Krydser fingre.. 

Anmeld

16. juni 2014

Kærlighediminmave

TrineMine86 skriver:

Hvis 1 mens dag var den 25 maj, vil du altså først være 4+0 den 22 juni, hvis cyklus er 28, og derfor er det ALT for tidligt at teste nu.. 

Krydser fingre.. 

Ja du har ret sorry det er mig der har talt forkert Krydser for at der stadig er håb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.