Øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
28 svar
2 synes godt om
13. juni 2014

Kærlighediminmave

Ih! Har haft sådan en murren i maven og virkelig en fornemmelse af at noget var på vej, og da jeg ikke helt ved hvornår jeg har æl har vi bare sexet hver 2-3 dag indtil videre i håb om at ramme dagen. Jeg har ik rigtig ku mærke eller se æl. Men nu da jeg har haft den murren her, og lidt jag og niv en gang imellem plus lidt øm i lænden en dag, så har jeg idag først testet æl for at se om det var den der var på vej, den viste en svag streg, og nu ved jeg ik om den er på vej eller om den har været der! ( havde første mens dag den 25 maj, og det er første cyklus efter p piller) så tænkte jeg, jeg prøver sku lige at tage en G test, det KUNNE jo være, desværre så var den så negativ som den overhovedet kan være øv hvor er det frusterende ik at vide hvor langt min krop er, nu er jeg jo 100 på det bare er min krop der spiller mig et puds har lige et billede af mine teste, har i nogle råd angående æl, er den på vej? Eller har været der :/ sorry det blev lidt langt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Kærlighediminmave

Slet ingen med nogle input ? 

Anmeld

13. juni 2014

Kærlighediminmave

?? Hjælp er kæmpe frustreret 

Anmeld

13. juni 2014

S*DD

Når man smider p-pillerne kan man godt få symptomer som om man er gravid. 

I forhold til din æl, så er det svært at sige om den har været der eller ej. 

Anmeld

13. juni 2014

Kærlighediminmave

Dolowy skriver:

Når man smider p-pillerne kan man godt få symptomer som om man er gravid. 

I forhold til din æl, så er det svært at sige om den har været der eller ej. 

Okay er det noget med at den også viser en svag streg EFTER man har haft æl ? Så er det ik til at regne ud for mig om den har været her eller ej

Anmeld

13. juni 2014

S*DD

Ja jeg mener den stadig viser en svag streg efter. Du kan prøve at teste de næste dage også. 

Anmeld

13. juni 2014

Kærlighediminmave

Skulle stregen blive helt væk efter lidt tid eller vil den altid give en svag streg som på billedet ? 

Anmeld

13. juni 2014

morlinen

Hos mig bliver stregen svagere og svagere dagene efter æl. Så prøv og teste de næste to dage. Så burde du kunne tyde, om den har været der, eller om den er på vej. 

Anmeld

14. juni 2014

Chellie

Det kan jo også godt tænkes, at der slet ikke er en æl i denne cyklus? Det er frustrerende, men vist nok meget normalt, at cyklus er en underlig pærevælling det første halve til hele år efter p-pille stop?

Anmeld

14. juni 2014

Rockertand

Skrukkeluk skriver:

Skulle stregen blive helt væk efter lidt tid eller vil den altid give en svag streg som på billedet ? 

Du kan intet konkludere, stregen kan komme og gå i løbet af cyklus, så selvom du tester dig frem til, at kun kontrolstregen er der, er det altså ingen garanti for ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.