Øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Kærlighediminmave

Ih hvor træls! Håber det hele snart går i orden så jeg nemmere kan finde hoved og hale i det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Familie

Skrukkeluk skriver:

Ih! Har haft sådan en murren i maven og virkelig en fornemmelse af at noget var på vej, og da jeg ikke helt ved hvornår jeg har æl har vi bare sexet hver 2-3 dag indtil videre i håb om at ramme dagen. Jeg har ik rigtig ku mærke eller se æl. Men nu da jeg har haft den murren her, og lidt jag og niv en gang imellem plus lidt øm i lænden en dag, så har jeg idag først testet æl for at se om det var den der var på vej, den viste en svag streg, og nu ved jeg ik om den er på vej eller om den har været der! ( havde første mens dag den 25 maj, og det er første cyklus efter p piller) så tænkte jeg, jeg prøver sku lige at tage en G test, det KUNNE jo være, desværre så var den så negativ som den overhovedet kan være øv hvor er det frusterende ik at vide hvor langt min krop er, nu er jeg jo 100 på det bare er min krop der spiller mig et puds har lige et billede af mine teste, har i nogle råd angående æl, er den på vej? Eller har været der :/ sorry det blev lidt langt

Hej 

Jeg tænkte på hvornår du er stoppet på p-pillerne? Jeg havde nemlig en "kunstig" mens efter jeg stoppede på minipiller og fik først min rigtige mens en god måned senere. 

Jeg har heller ikke helt styr på hvornår min ægløsning er, da jeg ikke tester for det, men nøjes med at holde øje med udflåd i stedet. Man får ca. sin ægløsning 2 uger føre næste mens, så det afhænger også af hvor lang en cyklus du har. 

Fra min kunstige mens til den rigtige havde jeg en del symptomer så som ømme bryster og brystvorter, jag samt murrende smerte i underlivet og ligende, men jeg var desværre ikke gravid, selv om at jeg var ret overbevist herom. Jeg tror at kroppen skal vende sig til de nye forhold eller måske er det tegn må æl,  men kan sige at jeg også i denne cyklus har fået meget ømme bryster og brystvorter.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

14. juni 2014

Kærlighediminmave

Familie skriver:

Hej 

Jeg tænkte på hvornår du er stoppet på p-pillerne? Jeg havde nemlig en "kunstig" mens efter jeg stoppede på minipiller og fik først min rigtige mens en god måned senere. 

Jeg har heller ikke helt styr på hvornår min ægløsning er, da jeg ikke tester for det, men nøjes med at holde øje med udflåd i stedet. Man får ca. sin ægløsning 2 uger føre næste mens, så det afhænger også af hvor lang en cyklus du har. 

Fra min kunstige mens til den rigtige havde jeg en del symptomer så som ømme bryster og brystvorter, jag samt murrende smerte i underlivet og ligende, men jeg var desværre ikke gravid, selv om at jeg var ret overbevist herom. Jeg tror at kroppen skal vende sig til de nye forhold eller måske er det tegn må æl,  men kan sige at jeg også i denne cyklus har fået meget ømme bryster og brystvorter.

Held og lykke med det hele 

Jeg stoppede på piller den 21 maj og fik så mens den 25. Og så har vi sexet ca hver anden dag siden den 1 juni. Og så i mandags begyndte jeg at få de her symptomer men ja det er garanteret bare pga pille stop men man lægger jo lige pludselig mærke til alt det her nu hvir man gerne vil blive gravid det er bare øv! håber den er der næste måned så og at jeg ik springer æl over som jeg har på fornemmelsen at heg har gjort den her gang hvis jeg har en nogenlunde normal cyklus på omkring 28-30 dage skal jeg ha mens weekenden i næste uge

Anmeld

15. juni 2014

Familie

Skrukkeluk skriver:

Jeg stoppede på piller den 21 maj og fik så mens den 25. Og så har vi sexet ca hver anden dag siden den 1 juni. Og så i mandags begyndte jeg at få de her symptomer men ja det er garanteret bare pga pille stop men man lægger jo lige pludselig mærke til alt det her nu hvir man gerne vil blive gravid det er bare øv! håber den er der næste måned så og at jeg ik springer æl over som jeg har på fornemmelsen at heg har gjort den her gang hvis jeg har en nogenlunde normal cyklus på omkring 28-30 dage skal jeg ha mens weekenden i næste uge

Ja man bliver pludselig utrolig opmærksom på alle de forandringer som der er med kroppen 

Hvis jeg ser på tiden fra min "kunstige" mens og den alm mens jeg fik sidst, så gik der 32 dage i min cyklus, så jeg gætter mig bare til at den cyklus jeg er i nu er lige så lang 

Hvordan har du fundet ud af din cyklus så hurtigt?

jeg havde stop på minipiller d. 17/4, Kunstig mens 3 dage efter som varede i 4 dage. Til sidst har jeg haft en alm mens fra d. 22/5 -26/5. (regner derfor med næste mens om 10 dage)

for at jeg slipper for mens og får et positivt resultat i stedet 

Anmeld

15. juni 2014

Mor til F

Hvis du havde mens første dag,  den  25 maj, og har en cyklus på f.eks 28 dage efter p-pille stop,  så ville din æl ligge ca på dag 14 - den 8/6. Så vil du skulle forvente mens omkring den 22/6,  med mindre du er blevet gravid  

Har du haft symptomer på æl?

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

Familie skriver:

Ja man bliver pludselig utrolig opmærksom på alle de forandringer som der er med kroppen 

Hvis jeg ser på tiden fra min "kunstige" mens og den alm mens jeg fik sidst, så gik der 32 dage i min cyklus, så jeg gætter mig bare til at den cyklus jeg er i nu er lige så lang 

Hvordan har du fundet ud af din cyklus så hurtigt?

jeg havde stop på minipiller d. 17/4, Kunstig mens 3 dage efter som varede i 4 dage. Til sidst har jeg haft en alm mens fra d. 22/5 -26/5. (regner derfor med næste mens om 10 dage)

for at jeg slipper for mens og får et positivt resultat i stedet 

Jeg kender heller ik min normale cyklus endnu siger bare HVIS den var på omkring de 28 dage vil den være i næste uge men aner intet om det  

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Hvis du havde mens første dag,  den  25 maj, og har en cyklus på f.eks 28 dage efter p-pille stop,  så ville din æl ligge ca på dag 14 - den 8/6. Så vil du skulle forvente mens omkring den 22/6,  med mindre du er blevet gravid  

Har du haft symptomer på æl?

Ja vi har sexet hver 2-3 dag hele måneden i håb om at ramme æl hvis ik jeg ku mærke den. Jeg har jo haft de her lette smerter og murren i maven og ja så siger folk os at sådan kan det os føles efter pillestop. Så ved ik hvad det har været. Der var en dag hvor jeg skulle på wc hvor da jeg trak underbukserne ned var der lidt udflåd med en lille tråd der hang ved da jeg trak dem ned (ja undskyld min forklaring) men så har jeg heller ik set mere til det. Og det var før den murren i maven det kom ca 3-4 dage efter. Har prøvet at tage æl test de sidste 2 dage hvor den ene havde en svag test streg og dagen efter faktisk ingen streg. 

Anmeld

15. juni 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

Ja vi har sexet hver 2-3 dag hele måneden i håb om at ramme æl hvis ik jeg ku mærke den. Jeg har jo haft de her lette smerter og murren i maven og ja så siger folk os at sådan kan det os føles efter pillestop. Så ved ik hvad det har været. Der var en dag hvor jeg skulle på wc hvor da jeg trak underbukserne ned var der lidt udflåd med en lille tråd der hang ved da jeg trak dem ned (ja undskyld min forklaring) men så har jeg heller ik set mere til det. Og det var før den murren i maven det kom ca 3-4 dage efter. Har prøvet at tage æl test de sidste 2 dage hvor den ene havde en svag test streg og dagen efter faktisk ingen streg. 

Hmm, hvis æl test stregen bliver svagere,  kan det være tegn på,  at du har haft æl. Måske er i heldige at have ramt.

Men det jo ikke nemt at være sikker,  når det er første cyklus efter p-piller. 

Nogle er heldige i første hug

Da jeg selv droppede pillerne,  gik der 6 måneder før jeg fik min mens (var meget tynd),  så min krop fungerede ikke optimalt efter 1/2 år med regelmæssig cyklus, hvor vi prøvede i de 4 af månederne,  blev jeg gravid. 

Mistede desværre tvillingerne i 9. uge

Blev heldigvis gravid igen, ved første æl efter aborten

Og nu venter jeg en lille pige den 18.07.2014 ♥

for at det lykkes hurtigt

Held og lykke! 

Anmeld

15. juni 2014

Familie

Skrukkeluk skriver:

Jeg kender heller ik min normale cyklus endnu siger bare HVIS den var på omkring de 28 dage vil den være i næste uge men aner intet om det  

Det er nok også det eneste man kan gøre i første cyklus, men håber i har haft heldet med jer   

Anmeld

15. juni 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Hmm, hvis æl test stregen bliver svagere,  kan det være tegn på,  at du har haft æl. Måske er i heldige at have ramt.

Men det jo ikke nemt at være sikker,  når det er første cyklus efter p-piller. 

Nogle er heldige i første hug

Da jeg selv droppede pillerne,  gik der 6 måneder før jeg fik min mens (var meget tynd),  så min krop fungerede ikke optimalt efter 1/2 år med regelmæssig cyklus, hvor vi prøvede i de 4 af månederne,  blev jeg gravid. 

Mistede desværre tvillingerne i 9. uge

Blev heldigvis gravid igen, ved første æl efter aborten

Og nu venter jeg en lille pige den 18.07.2014 ♥

for at det lykkes hurtigt

Held og lykke! 

Hvis den er blevet svagere og svagere med tiden tror du så ik jeg HAR haft æl selvom det er første cyklus efter piller? Ja jeg er ny i det her projekt og har faktisk aldrig tænkt eller troet at det sku være SÅ besværligt at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.