Jeg har så ondt. Hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Vagtlægen er lige gået. Jeg havde inden han kom fået noget af alt luften ud af maven, så smerterne var aftaget kraftigt. Han tilbød og indlægge mig, men jeg valgte at se det an til i morgen, da det jo var bedre nu. Han sagde at det var noget der skulle tages meget alvorligt og at hvis det forsatte eller tog til igen skal jeg ringe til egen lægen i morgen og indlægges der.

Håber du har det bedre i dag Rigtig god bedring til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Godt du fik lægen ud! Du må mærke godt efter og hvis du ikke har det bedre, så må du til læge! Rigtig god bedring.

Jeg har en tid til lægen kl 11, men fornemmer de intet har tænkt sig at gøre. Men havde virkelig ikke lyst til at vække mit barn midt om natten, når nu det var blevet lidt bedre.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Håber du har det bedre i dag Rigtig god bedring til dig!

Det er ikke så slemt som i går, men har stadig ret ondt så har fået en tid kl 11

Anmeld

13. juni 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Det er ikke så slemt som i går, men har stadig ret ondt så har fået en tid kl 11

Held og lykke med det. Håber snart du går fri af smerter. Rigtig god bedring

Anmeld

13. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har en tid til lægen kl 11, men fornemmer de intet har tænkt sig at gøre. Men havde virkelig ikke lyst til at vække mit barn midt om natten, når nu det var blevet lidt bedre.

Det kan jeg sagtens forstå!

Hvis din læge ikke har tænkt sig at gøre noget, så skal du da overveje om du skal skifte læge? Man skal have en læge der tager en seriøst og hjælper en!

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kan jeg sagtens forstå!

Hvis din læge ikke har tænkt sig at gøre noget, så skal du da overveje om du skal skifte læge? Man skal have en læge der tager en seriøst og hjælper en!

Jeg blev sendt afsted til akutmodtagelsen, så håber de kan finde ud af noget.

Anmeld

13. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg blev sendt afsted til akutmodtagelsen, så håber de kan finde ud af noget.

Det lyder godt! Håber virkelig de kan hjælpe dig! Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.