Jeg har så ondt. Hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nej ikke når det er meget værre end det plejer og du kaster skum op! Det synes jeg altså er helt ok at ringe om! Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt, og det kan jo være noget andet? Eller er du helt sikker på, at det er din forstoppelse, den er gal med?

Men under alle omstændigheder har du det som jeg læser det værre end normalt og så skal du ikke have det skidt med at kontakte en læge!

Smid lige en update, når du har talt med dem! Håber de kan sige, at det ikke er noget alvorligt og give dig nogle råd til hvad du kan gøre.

Jo det skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Du har allerede fået gode råd, så vil bare lige ønske dig god bedring

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Du har allerede fået gode råd, så vil bare lige ønske dig god bedring

Mange tak.
Venter på lægevagten kommer forbi.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nej ikke når det er meget værre end det plejer og du kaster skum op! Det synes jeg altså er helt ok at ringe om! Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt, og det kan jo være noget andet? Eller er du helt sikker på, at det er din forstoppelse, den er gal med?

Men under alle omstændigheder har du det som jeg læser det værre end normalt og så skal du ikke have det skidt med at kontakte en læge!

Smid lige en update, når du har talt med dem! Håber de kan sige, at det ikke er noget alvorligt og give dig nogle råd til hvad du kan gøre.

De ville sende en læge hjem til mig. Åbenbart lukker de kl 24

Anmeld

13. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Mange tak.
Venter på lægevagten kommer forbi.

Jeg håber lægen kan hjælpe dig

Held og lykke med det hele

Anmeld

13. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

De ville sende en læge hjem til mig. Åbenbart lukker de kl 24

Det er jeg glad for at høre! Godt du lige bliver tilset og tjekket at alt er ok!

Anede ikke at VL lukkede?!

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er jeg glad for at høre! Godt du lige bliver tilset og tjekket at alt er ok!

Anede ikke at VL lukkede?!

Det gjorde jeg heller ikke.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg håber lægen kan hjælpe dig

Held og lykke med det hele

Tak

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg lider af en svær forstoppelse og venter på indkaldelse til mave tarm kirurgi.
Her til aften har jeg fået så ondt at jeg ikke kan være i min egen krop. Min mave rumler helt vildt og det gør så afsindigt ondt.
Jeg har kastet Hvidt skum op og aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Tårnene triller ned af kinderne af bare smerte.
Hvordan kan nået så "simpelt" føles som om man er ved at gå til af smerte

Vagtlægen er lige gået. Jeg havde inden han kom fået noget af alt luften ud af maven, så smerterne var aftaget kraftigt. Han tilbød og indlægge mig, men jeg valgte at se det an til i morgen, da det jo var bedre nu. Han sagde at det var noget der skulle tages meget alvorligt og at hvis det forsatte eller tog til igen skal jeg ringe til egen lægen i morgen og indlægges der.

Anmeld

13. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Vagtlægen er lige gået. Jeg havde inden han kom fået noget af alt luften ud af maven, så smerterne var aftaget kraftigt. Han tilbød og indlægge mig, men jeg valgte at se det an til i morgen, da det jo var bedre nu. Han sagde at det var noget der skulle tages meget alvorligt og at hvis det forsatte eller tog til igen skal jeg ringe til egen lægen i morgen og indlægges der.

Godt du fik lægen ud! Du må mærke godt efter og hvis du ikke har det bedre, så må du til læge! Rigtig god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.