Jeg har så ondt. Hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
26 svar
6 synes godt om
12. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg lider af en svær forstoppelse og venter på indkaldelse til mave tarm kirurgi.
Her til aften har jeg fået så ondt at jeg ikke kan være i min egen krop. Min mave rumler helt vildt og det gør så afsindigt ondt.
Jeg har kastet Hvidt skum op og aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Tårnene triller ned af kinderne af bare smerte.
Hvordan kan nået så "simpelt" føles som om man er ved at gå til af smerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

tarkoflen

Det lyder meget voldsomt at du kaster hvidt skum op, er du vant til det? Hvis ikke så tror jeg lige jeg ville give vagtlægen et kald!

God bedring

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det lyder meget voldsomt at du kaster hvidt skum op, er du vant til det? Hvis ikke så tror jeg lige jeg ville give vagtlægen et kald!

God bedring

Nej, det har jeg aldrig prøvet før. Aner ikke hvad det betyder.
Er alene med mit barn, som sover

Anmeld

12. juni 2014

evamor

Det lyder meget ubehageligt. Jeg ville også ringe til vagtlægen! 

Og så presse på i morgen for den indkaldelse du venter på!

God bedring

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

evamor skriver:

Det lyder meget ubehageligt. Jeg ville også ringe til vagtlægen! 

Og så presse på i morgen for den indkaldelse du venter på!

God bedring

Men tror du ikke bare de vil sige jeg skal vente?

Kan heller ikke rigtig forlade mit barn.

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej, det har jeg aldrig prøvet før. Aner ikke hvad det betyder.
Er alene med mit barn, som sover

Har du ikke nogen, der kan hjælpe dig? Hvis det er alvorligt er du jo nødt til at komme til læge!

Ville i hvert fald ringe til dem, og hvis de mener det er meget slemt, så er du jo nødsaget til enten at vække dit barn eller finde nogen der kan hjælpe dig!

Det lyder virkelig voldsomt og hvis det er en blindtarmsbetændelse eller noget tilsvarende er det altså meget farligt, hvis det ikke bliver behandlet!

Rigtig god bedring.

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Har du ikke nogen, der kan hjælpe dig? Hvis det er alvorligt er du jo nødt til at komme til læge!

Ville i hvert fald ringe til dem, og hvis de mener det er meget slemt, så er du jo nødsaget til enten at vække dit barn eller finde nogen der kan hjælpe dig!

Det lyder virkelig voldsomt og hvis det er en blindtarmsbetændelse eller noget tilsvarende er det altså meget farligt, hvis det ikke bliver behandlet!

Rigtig god bedring.

Nej, mine forældre er udlands og kender ingen i byen jeg bor som jeg kunne få hjælp af.

Har fået fjernet min blindtarm

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej, mine forældre er udlands og kender ingen i byen jeg bor som jeg kunne få hjælp af.

Har fået fjernet min blindtarm

Hmm hvis vagtlægen mener det er alvorligt, så vil de jo nok bede dig komme ind og så vil du desværre være nødt til at vække dit barn! Ikke optimalt, men omvendt hvis det er alvorligt, er det jo bedre end at du bliver meget dårlig!

Godt du har fået fjernet blindtarmen, så er det i det mindste ikke det!

Jeg ville snakke med dem, og så forklare situationen, måske det er en mulighed at lægen kommer ud til dig, hvis de mener det er noget du bør tilses for.

Men ring og forklar dem at du venter på indkaldelse, men at der er noget voldsommere end du før har oplevet og du kaster hvidt skum op!

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hmm hvis vagtlægen mener det er alvorligt, så vil de jo nok bede dig komme ind og så vil du desværre være nødt til at vække dit barn! Ikke optimalt, men omvendt hvis det er alvorligt, er det jo bedre end at du bliver meget dårlig!

Godt du har fået fjernet blindtarmen, så er det i det mindste ikke det!

Jeg ville snakke med dem, og så forklare situationen, måske det er en mulighed at lægen kommer ud til dig, hvis de mener det er noget du bør tilses for.

Men ring og forklar dem at du venter på indkaldelse, men at der er noget voldsommere end du før har oplevet og du kaster hvidt skum op!

Okay, det vil jeg prøve. Du tror ikke de vil synes jeg er fjollet når jeg ringer grundet forstoppelse og smerter af?

Anmeld

12. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Okay, det vil jeg prøve. Du tror ikke de vil synes jeg er fjollet når jeg ringer grundet forstoppelse og smerter af?

Nej ikke når det er meget værre end det plejer og du kaster skum op! Det synes jeg altså er helt ok at ringe om! Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt, og det kan jo være noget andet? Eller er du helt sikker på, at det er din forstoppelse, den er gal med?

Men under alle omstændigheder har du det som jeg læser det værre end normalt og så skal du ikke have det skidt med at kontakte en læge!

Smid lige en update, når du har talt med dem! Håber de kan sige, at det ikke er noget alvorligt og give dig nogle råd til hvad du kan gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.