mt2 skriver:
Hej de damer... Denne tråd ku måske placeres i bedre kategori, men vidste ikke lige hvor.. Skidt pyt...
Sagen er den at jeg blev skilt i december, begyndte at se til en som jeg havde lidt gemte følelser for (7år tilbage).. bor stadig sammen med min xmand for vores søns skyld og af økonomiske årsager..
Men den 1 april fandt jeg ud af at jeg var gravid med ham den nye ( lad os kalde ham A)..han er ikke interesseret i barn lige nu, jeg tvivlede meget om jeg sku gennemføre graviditeten eller ikke, men valgte at gennemføre.. jeg er 15 uger henne og ser stadig til A trods han ikke ønsker barnet stadig..vi er begyndt at kunne snakke om det (meget meget lidt)..jeg vef bare ikke hvad jeg skal gøre...for jeg er virkelig forelsket i A..ikke kun pga babyen, var jeg også før det.. vi har fælles venner hvor jeg skal mødes med en i nærmeste fremtid.. men han har heller ikke fortalt til nogen ang graviditeten men overvejer at gøre det snart.. undskyld det er så forvirrende læsning og forvirrende fortalt, ligger syg og hovedet er ved at sprænge af spekulationer...
Hvis jeg var dig, så ville jeg nok lægge ham A på is (især hvis han kun er interesseret i dig på lagnerne). Og så håbe at han får lyst til at tage med til MD - håb på det bedste, forvent det værste mht hans deltagelse. 
Og så ville jeg nok vente lidt med at offentliggøre graviditeten. At han får længere tid til at vænne sig til sin nye titel kan måske gøre at han får mere lyst til at være med til det hele. Og så føler han sig ikke så presset.
Det lå jo helt sikkert ikke i hans planer at I to skulle til at være andet end bollevenner.
Så giv ham tid. Selvom han måske virker som en idiot (i vores andres øjne) nu, så kan det være at han mander sig op og bliver en fantastisk far.
For den lilles skyld.
ønsker dig al held og lykke i fremtiden, og håber at du snart får styr på den rodede situation og at du får din egen bolig så du kan starte på en frisk med dine børn 
Ps. Synes ikke du skal hidse dig op over de dømmende kommentarer
De hører desværre med til et forum på nettet. Vend hellere det blinde øje til frem for at lade det ramme dig.
Anmeld