Marts<3 skriver:
Jeg er i tvivl om du valgte og gennemføre denne graviditet for at beholde ham. Han ønskede ikke barnet, så kan du ikke hive det ned om ørene på ham.
Du bor stadig sammen med din eks og Jeres fælles børn? Ved han du er gravid? hvad er din plan når barnet kommer til verden?
Du bruger for meget tid på at tænke på at få ham "tilbage".
Jeg beklager, men jeg er ikke imponeret... Hvad med dine børn? Hvordan skal de forstå at i stadig bor sammen, men du venter barn med en anden?
Gi ham plads til at tænke over hans nye rolle. Man kan ikke tvinge nogen til et forhold...
Jeg vil gerne lige fastslå, at jeg IKKE valgte at beholde barnet pga. ham.. Jeg var udmærket klar over at der er konsekvenser ved de valg man tager her i livet.. Ingen er fuldkommen så vidt jeg ved.
Jeg valgte at beholde barnet da jeg har en meget stærk holdning til abort og selv har haft spontan abort for nogle år siden.
Ja jeg bor stadig sammen med min x, og ja naturligvis ved han hvordan og hvorledes.. Jeg er igang med at prøve at finde noget nyt at bo i (har jeg været længe), men det er desværre lidt svært at få i den by jeg bor pt.
En helt anden ting.. Bliver en smule irriteret over at man mellem linjerne kan læse du nærmest tvivler på mig som mor.. Og helt ærligt, intet betyder mere for mig end min søn og jeg elsker ham ubetinget.. Han ved ikke noget om graviditeten endnu, han ville nok heller ikke kunne forstå hvis jeg prøvede at forklare ham det.
Jeg vil heller ikke tvinge ham i et forhold.. Det som frustrerer mig, undskyld jeg ikke fik gjort det klart i trådstarten, er at A stadig er interesseret i mig, så længe det ikke lige angår barnet.. (læs her; på lagnerne).. Det kan jeg ikke rigtig få mit lille hoved til at forholde sig til når jeg er dybt forelsket i manden...
Var det bedre formuleret?
Anmeld