mt2 skriver:
Denne besked bliver generaliserende, det beklager jeg på forhånd..
Pludselig husker jeg hvorfor jeg stoppede med at være på denne side i tidernes morgen..
Folk aner ikke halvdelen af hvordan tingene hænger sammen og sviner nærmest en til for de valg man har taget.
Jeg beder på ingen måde om medfølelse, eller lignende.. Men en ting jeg absolut ikke vil acceptere er at folk så mener jeg pisser på min søn.. Det gør mig virkelig harm, og guess what.. Der er nok en grund til der gik længe før jeg har svaret på indlæggene her.. Min verden eksisterer ikke herinde, hvor jeg sidder og dømmer andre folks liv på de ting de skriver her.. Min søn behøvede mig, og det sætter jeg 10000 gange højere end at sidde i hønsegård og vente på den næste der kommer og plukker fjer af mig! Der er aldrig nogen som udgiver deres liv 100 % herinde, og hvis der er, er det få...
Overvej en gang jeres måde at skrive på.. At dømme på... Når i hverken kender folk eller hele sammenhængen i noget som helst..
Ang. hele sagen her, er det MEGET begrænset det der er beskrevet.. For i min verden, vedkommer hele historien ikke en virtuel sladderboks.. Hele min verden handler ikke om A, hvis det er det i tror.. Jeg har så sandelig også andre ting jeg bryder mit hoved med..
Jeg har truffet nogle valg.. At I ikke er enige, er jeg i bund og grund ligeglad med.. Men ingen skal begynde at betvivle min rolle som mor overfor min søn..
nu har jeg læst hele tråden og vil gerne prøve at svare 
Du skrev helt i starten
"jeg vef bare ikke hvad jeg skal gøre...for jeg er virkelig forelsket i A"
jeg tolker ikke at du er en dårlig mor eller ligeglad med dit barn/dine børn.
Men jeg læser, at du står i en situation, hvor du ikke kan se 100% hvad der er det bedste at gøre for dig.
Så mit råd er at finde den løsning, der er ALLERBEDST for dit nuværende og kommende barn. Altså at skifte fokus fra at det er "dit dilemma" til dit "barns dilemma, som du skal løse"
Hvad den løsning er kan jeg ikke svare på, det kommer nok an på mange ting.
Men mit bedste råd er, at fjerne alle mavefornemmelser og forelskelsestegn og se på "hvad vil mit barn have det bedst af lige NU" 
For som nogle skriver, så vil barnets forvirring være ligeså stor/og nok større end din egen forvirring.