Min kæreste, nu forlovede, friede til mig, 18. januar 2013 
Vi havde weekenden inden, aftalt at tage op til Frederiksborg Slot, fordi det skulle være rigtig flot om aftenen - der kommer lys på.
Han virkede enormt nervøs, da han kørte derop - så spurgte selvfølgelig, om han var okay (fik ikke så meget svar)
Vi går ind på slotspladsen foran springvandet og han siger så, at han har glemt noget i bilen. Jeg bliver og han går tilbage for at hente det.
På det tidspunkt, begynder jeg at få nerver på - kommer i tanke om, at han tidligere, har fortalt, at han gerne vil giftes i Frederiksborg slotskirke, hvis han selv kunne bestemme.
Han kommer tilbage med 10 langstilkede roser og begynder at fortælle, hvor meget han elsker mig og gerne vil være sammen med mig altid ♥
Han har tårer trillende ned af kinderne, da han kort efter falder på knæ, i en kæmpe snedrive, og spørger om jeg vil gifte mig med ham
♥
Jeg siger ja, og får en fin sølvring, som han selv har været med til at designe. Han har en magen til.
Planen var at spare op til bryllup, i sommeren 2015, men det bliver nu udskudt, da pengene bliver brugt på vores prinsesse, som kommer til verden, den 18.07.2014 ♥♥♥