Hvordan friede jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2014

RosSofi

Anonym skriver:

Haha jeg ved min kæreste ville sige nej hvis jeg friede. Han er meget fastforankret i at det er en mandeting ;-) Var du så nede på knæ eller hvad gjorde du?

Det var jeg godt nok ikke :-) Men han svarede da ja :-) 

ja det er der nok mange mænd, der synes, men sidder faktisk også nogen gange og tænker, at jeg i perioder er manden herhjemme hmm

Men har i hvert fald en kæreste, der er lige så romantisk som jeg selv er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!
Men indtil da, hvordan friede jeres mænd så til jer??

Jeg er typen, der nærmest er umulig at overraske, så min mands frieri var lidt anderledes.

Vi havde været sammen i knap 9 år og havde sat dato for brylluppet, men jeg manglede stadig et frieri. Jeg pressede lidt på, sådan med kække kommentarer og sådan og vi havde en del events i den tid, hvor vi var ude og spise fint, til koncerter osv osv. Men ingen frieri til mig!

En dag efter arbejde kom manden så hjem med et bundt røde roser og lagde sig på knæ.

Det var klart det bedste måde han kunne gøre det på! Det var ægte og jeg blev virkelig overrasket.

For 16 dage siden blev vi så gift
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2014

Mor til F

Min kæreste,  nu forlovede, friede til mig, 18. januar 2013

Vi havde weekenden inden, aftalt at tage op til Frederiksborg Slot, fordi det skulle være rigtig flot om aftenen - der kommer lys på.

Han virkede enormt nervøs,  da han kørte derop - så spurgte selvfølgelig,  om han var okay (fik ikke så meget svar)

Vi går ind på slotspladsen foran springvandet og han siger så, at han har glemt noget i bilen.  Jeg bliver og han går tilbage for at hente det.

På det tidspunkt, begynder jeg at få nerver på - kommer i tanke om,  at han tidligere,  har fortalt,  at han gerne vil giftes i Frederiksborg slotskirke,  hvis han selv kunne bestemme. 

Han kommer tilbage med 10 langstilkede roser og begynder at fortælle,  hvor meget han elsker mig og gerne vil være sammen med mig altid ♥

Han har tårer trillende ned af kinderne, da han kort efter falder på knæ, i en kæmpe snedrive, og spørger om jeg vil gifte mig med ham

Jeg siger ja, og får en fin sølvring, som han selv har været med til at designe.  Han har en magen til.

Planen var at spare op til bryllup,  i sommeren 2015, men det bliver nu udskudt,  da pengene bliver brugt på vores prinsesse, som kommer til verden, den 18.07.2014 ♥♥♥

Anmeld

9. juni 2014

Mama85

FruK skriver:

Vi lå i sengen, lettere overrislede efter en bytur, da vi havde kendt hinanden i 9 mdr. Han sagde "Skal vi ikke bare blive gift?!" Meget romantisk!   

Vi blev gift da vi havde kendt hinanden i 13 mdr. 

Rart at læse at vi ikke er de eneste hurtige, vi blev gift efter at have kendt hinanden i knapt 4. Mdr. 

Anmeld

9. juni 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!

Vi har været sammen i 8 år til august, og venter stadig på et frieri. Min kæreste vil ikke giftes, men efter vi er gået igang med pb, så har han da sagt vi skal giftes en dag, men får se om det sker. Jeg vil så gerne giftes!!!  Så håber meget han frier en dag 

Anmeld

9. juni 2014

Louise Toft

Anonym skriver:

Jeg venter stadig

Anmeld

9. juni 2014

FruK

Mama85 skriver:

Rart at læse at vi ikke er de eneste hurtige, vi blev gift efter at have kendt hinanden i knapt 4. Mdr. 

Det var hurtigt! 

Anmeld

9. juni 2014

Mama85

FruK skriver:

Det var hurtigt! 

Ja, planen var jo at vi skulle giftes på vores 2 mdr's dag som kærester (han friede da vi havde kendt hinanden i 1 1/2 måned!!), men af praktiske grunde kunne det ikke lade sig gøre, derfor var vi nød til at "vente" til at vi havde været sammen i 4. Mdr

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Min kæreste,  nu forlovede, friede til mig, 18. januar 2013

Vi havde weekenden inden, aftalt at tage op til Frederiksborg Slot, fordi det skulle være rigtig flot om aftenen - der kommer lys på.

Han virkede enormt nervøs,  da han kørte derop - så spurgte selvfølgelig,  om han var okay (fik ikke så meget svar)

Vi går ind på slotspladsen foran springvandet og han siger så, at han har glemt noget i bilen.  Jeg bliver og han går tilbage for at hente det.

På det tidspunkt, begynder jeg at få nerver på - kommer i tanke om,  at han tidligere,  har fortalt,  at han gerne vil giftes i Frederiksborg slotskirke,  hvis han selv kunne bestemme. 

Han kommer tilbage med 10 langstilkede roser og begynder at fortælle,  hvor meget han elsker mig og gerne vil være sammen med mig altid ♥

Han har tårer trillende ned af kinderne, da han kort efter falder på knæ, i en kæmpe snedrive, og spørger om jeg vil gifte mig med ham

Jeg siger ja, og får en fin sølvring, som han selv har været med til at designe.  Han har en magen til.

Planen var at spare op til bryllup,  i sommeren 2015, men det bliver nu udskudt,  da pengene bliver brugt på vores prinsesse, som kommer til verden, den 18.07.2014 ♥♥♥

Ej men det er da bare så romantisk.. Lidt ala det jeg godt gad min kæreste gjorde. Men det kan man nok ikke bare sådan bestemme ;-)

Anmeld

10. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

vi havde kendt hinanden 6 mdr, og var i Spanien, da min svigermor bor der, også første gang jeg besøgte hende, og en aften i en kæmpe rødvinsbrannert sagde han meget snøvlende at jeg var den den eneste rigtige og om jeg ville gifte mig med ham. Det var så på svigermors 60 års fødselsdag.. Dagen efter måtte jeg lige dobbelttjekke om han mente det han sagde, og den var god nok 

Vi fandt ringe i Spanien, og da vi kom hjem måtte han lige en tur forbi min far og sige at hen gerne ville giftes med mig og han nok skulle passe godt på mig.. 

Vi købte hus, jeg blev gravid, men mistede desværre i uge 12, og da vi nåede julen 2011 som vi holdte med hans familien, skete der det, at da alle gaver var åbnet, sagde han at der manglede en enkelt pakke og han fiskede en æske frem fra sofaen og faldt på knæ med en stor diamantring... Vi blev gift i august 2012 og er blevet beriget med en datter på 8 mdr..

Tak fordi man måtte fortælle og tak for de andre smukke historier... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.