Hvordan friede jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.162 visninger
31 svar
75 synes godt om
8. juni 2014

Anonym trådstarter

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!
Men indtil da, hvordan friede jeres mænd så til jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!

Hvis min kæreste ikke tager sig sammen, tror jeg det ender med jeg frier til ham

Er med på en kigger

Anmeld

8. juni 2014

Mama85

Min mand friede til mig lige efter vi havde elsket..så lå vi der og pjattede lidt, han fortalte en historie om en Grønlandsk prinsesse der boede i et slot lavet af hvalknogler (som jo var så mig) og en dag kom der en vild vikingmand og ville gifte sig med hende..det grinte vi af, hvor han derefter gik på knæ, i bar røv, i en rimelig mørk soveværelse og spurgte om jeg ville gifte mig med ham 

Anmeld

8. juni 2014

Bshizzle

Mama85 skriver:

Min mand friede til mig lige efter vi havde elsket..så lå vi der og pjattede lidt, han fortalte en historie om en Grønlandsk prinsesse der boede i et slot lavet af hvalknogler (som jo var så mig) og en dag kom der en vild vikingmand og ville gifte sig med hende..det grinte vi af, hvor han derefter gik på knæ, i bar røv, i en rimelig mørk soveværelse og spurgte om jeg ville gifte mig med ham 

HAHA!!! Hvor romantisk... 

Ens mand i Bar røv på knæ!  

Anmeld

8. juni 2014

Mama85

Bshizzle skriver:

HAHA!!! Hvor romantisk... 

Ens mand i Bar røv på knæ!  

Haha, det var MEGET romantisk 

Anmeld

8. juni 2014

Bshizzle

esioul skriver:

Hvis min kæreste ikke tager sig sammen, tror jeg det ender med jeg frier til ham

Er med på en kigger

Den hopper jeg med på.. 

Vi har været sammen i 7 år, og jeg har de sidste par år spurgt om vi ik skal giftes! 

(Da jeg langt om længe er gået med til et kirke-bryllup og ik rådhuset) 

Men jeg venter og venter 

Han har sagt at jeg lige så godt kunne fri til ham 

Men det er jo ikke mit ønske sådan 

SÅ.. Håber snart han tager sig sammen!!! 

Anmeld

8. juni 2014

Håber

Anonym skriver:

Jeg havde sagt til min kæreste når han skulle frie skulle det være romantisk 

han gjord det inde i netto ved køle disken. Jeg grint og sagde glem det

om aften tændt han mig helt vildt. også sagde han du får ingen ting. hvis du ikke vil gift dig med mig. 

Dumme ham sagde ja og vi skal giftes 9 maj 2015 

Anmeld

8. juni 2014

esioul

Bshizzle skriver:

Den hopper jeg med på.. 

Vi har været sammen i 7 år, og jeg har de sidste par år spurgt om vi ik skal giftes! 

(Da jeg langt om længe er gået med til et kirke-bryllup og ik rådhuset) 

Men jeg venter og venter 

Han har sagt at jeg lige så godt kunne fri til ham 

Men det er jo ikke mit ønske sådan 

SÅ.. Håber snart han tager sig sammen!!! 

Her er det lige omvendt. Jeg vil gerne på rådhus og han vil i kirke.

Vi har været sammen i 6 år og vil sige at jeg bliver meget overrasket hvis han frier

Men overvejer at tage fusen på ham

Anmeld

8. juni 2014

-Sigrid-

Han friede 5 gange ^^

En gang friede han lige efter vi havde elsket og han havde hentet is til mig. Så jeg havde også en nøgen mand og han friede med en plastikring, ligesom jeg havde joket med at han ikke behøvede noget mere fancy 

Anmeld

9. juni 2014

vitapigen

Min ja nu forlovede friede på min fødselsdag sidste sommer. Han kom hjem fra arbejde med en stor buket blomster, bad mig komme indenfor. Han faldt på knæ i vores bryggers i tømrer tøj... Blev bare så overvældet og glad. Havde slet ikke set den komme så det tog lidt tid før jeg kunne få fremstammet et ja

Vores bryllup bliver så først i år 2016

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.