Hvordan friede jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2014

RosSofi

Jeg friede selv til min mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!
Men indtil da, hvordan friede jeres mænd så til jer??

Min mand friede til mig den dag vi skulle til nf scanning af vores første barn, jeg kunne ikke forstå han var så nervøs men troede det var pga scanningen, pludseligt bad han mig sætte mig ved spisebordet og så gik han på knæ lige midt på køkkengulvet

vi blev gift D 13 august 2011 den dag vi havde været sammen i 6 år

Monica

Anmeld

9. juni 2014

Victoria2013

Min kæreste friede på vores 12½ års dag ("kobberdag") - et par mdr før vores datter kom til verden. Vi havde i forvejen planlagt en rigtig hyggedag med lækker morgenmad, en tur på Den Blå Planet og ud og spise om aftenen...

Han havde købt en buket blomster og bestilt tid til at købe ringe... og friede så om morgenen på det værelse der skulle være børnværelse. Han var på knæ og holdt blomsterne og friede til mig

Vi er så ikke blevet gift endnu og bliver det nok ikke før næste år (måske omkring vores 14½ års dag eller 15 års dag...) 

Anmeld

9. juni 2014

Hullabullabulla

Min mand friede i en bil på motorvejen

Han havde givet mig en ring i 18 års fødselsdagsgave til 3.000, som jeg desværre fik slået skæv en dag jeg stod på snotten.. Det kostede ca 15-1800 at få den fikset, så den lå bare der i skuffen..

En dag da vi skulle ned til et vennepar bad han mig åbne handskerummet, og der lå en fin æske.. Jeg åbnede den og blev bare så glad og rørt over at han havde fået lavet min ring.. Så spurgte han så om jeg ville gifte mig med ham, hvilket jeg sagde ja til

Vi blev gift i lørdags, efter 11 års kæresteri

Anmeld

9. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Har lige set en skøn pladderromantisk film, så er totalt lige i bryllupshjørnet :-)
Min kæreste og jeg har været sammen i syv år og har børn sammen, og jeg venter i spænding på at han frier en dag. Er ikke mindst spændt på hele situationen!!

I Legoland!

Han lokkede mig til at tage med i en rutsjebane (ikke nemt, er mega bangebuks) og så sad jeg ved siden af min lillebror, min kæreste sad bagved. Så holdt han et skilt op hvor der stod om jeg vil gifte mig med ham. Det så jeg jo så først da han bagefter bad mig købe billedet fra vores tur.

Og han havde en FLOT ring da jeg så opdagede billedet! Han havde også arrangeret rød rose, champagne og petit fours.

Det var desuden min fødselsdag. Men ja, meget MEGET sødt, sjovt og romantisk. Kan ikke forestille mig det kunne have været bedre på nogen måde 

Nu skal vi så bare lige giftes. Vi havde børn på 9 måneder og 4 år på det tidspunkt og havde været kærester i 5 år 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Jeg friede selv til min mand 

Haha jeg ved min kæreste ville sige nej hvis jeg friede. Han er meget fastforankret i at det er en mandeting ;-) Var du så nede på knæ eller hvad gjorde du?

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

I Legoland!

Han lokkede mig til at tage med i en rutsjebane (ikke nemt, er mega bangebuks) og så sad jeg ved siden af min lillebror, min kæreste sad bagved. Så holdt han et skilt op hvor der stod om jeg vil gifte mig med ham. Det så jeg jo så først da han bagefter bad mig købe billedet fra vores tur.

Og han havde en FLOT ring da jeg så opdagede billedet! Han havde også arrangeret rød rose, champagne og petit fours.

Det var desuden min fødselsdag. Men ja, meget MEGET sødt, sjovt og romantisk. Kan ikke forestille mig det kunne have været bedre på nogen måde 

Nu skal vi så bare lige giftes. Vi havde børn på 9 måneder og 4 år på det tidspunkt og havde været kærester i 5 år 

Haha det er da det fedeste ever! Det må have været meget overraskende!?

Anmeld

9. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Haha det er da det fedeste ever! Det må have været meget overraskende!?

Ja!  Meget overrasket!! Og glad. Jeg troede slet ikke han ville giftes (hvilket jeg var meget fornærmet over)

Og Legolandsdamerne i fotobutikken tudede helt vildt. Det var ret sjovt 

Anmeld

9. juni 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Min kæreste friede første gang i en brandert, en nat i Las Vegas. Men lige bagefter sagde en stiv dværg, klædt ud som Elvis, til min kæreste, at han så mærkelig ud..?! Og det ødelagde åbenbart stemningen for min kæreste :-D

Anden gang var tre dage efter fødslen af vores første barn, hvor min kæreste var høj af lykke og jeg bare var fuldstændig udmattet, og blev irriteret. Så gik det også lidt i sig selv. 

Tredje gang var i endnu en brandert, og ingen af os husker, hvem der bragte det på banen - så vi friede vist til hinanden. Om et par måneder bliver vi gift :-)

Anmeld

9. juni 2014

FruK

Vi lå i sengen, lettere overrislede efter en bytur, da vi havde kendt hinanden i 9 mdr. Han sagde "Skal vi ikke bare blive gift?!" Meget romantisk!   

Vi blev gift da vi havde kendt hinanden i 13 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.