Pinseferie - Hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

Masig

Monski skriver:

Anthon ELSKER at bage, så synes helt klart i skulle prøve det .. Det er så hyggeligt

Blir noget værre gris.... Og tror han har svært ved at forstå at han ikke skal spise det hehe... Men det skal da prøves 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

An&Jo

Vi skal på camping.. det er fast pinse tradition og ungerne elsker det..

Anmeld

5. juni 2014

MissMaria

Masig skriver:

Ja, hvad skal I lave her i pinsen? Kom gerne med nogle ideer, for jeg er helt blank. Det er jo fem fridage fra dagplejen, så vi skal finde på noget god og sjov aktivitet, som ikke koster mange penge... Gerne nogle ting vi kan lave herhjemme... Knægten er lige knap 2 år, så skal jo passe til den alder 

Vi er ude at gå med hunden, på legepladser og lignende, men hvad skal vi finde på herhjemme udover at lege med legetøjet eller hoppe trampolin i haven?

Gode ideer? Hvad laver I med jeres små?

Vi holder ekstra lang pinse-ferie i år og tager til Mallorca på lørdag
Her hjemme er det legetøjet, trampolin og bare at være ude i haven der hitter - tænker at det tit er os forældre som synes der skal ske en masse.. Kan i hvert fald mærke på vores søn, at hvis vi forældre bare er 100 % til stede og ikke lige skal nå en masse kedelige hverdags ting - så nyder han det så meget

Anmeld

6. juni 2014

Masig

An&Jo skriver:

Vi skal på camping.. det er fast pinse tradition og ungerne elsker det..

Lyder også hyggeligt... Vi skal på campingferie i Frankrig til juli, godt nok i sådan en hytte, men stadig en campingplads og glæder mig faktisk også til at se hvordan det er for knægten  Det er jo lidt noget andet end bare en hotel ferie 

Anmeld

6. juni 2014

Masig

MissMaria skriver:

Vi holder ekstra lang pinse-ferie i år og tager til Mallorca på lørdag
Her hjemme er det legetøjet, trampolin og bare at være ude i haven der hitter - tænker at det tit er os forældre som synes der skal ske en masse.. Kan i hvert fald mærke på vores søn, at hvis vi forældre bare er 100 % til stede og ikke lige skal nå en masse kedelige hverdags ting - så nyder han det så meget

Haha okay, Mallorca kan jeg vist ikke lige slå  Lyder lækkert...

Ja du har nok ret, vores dreng hygger sig også i haven, jeg synes bare ikke rigtig det aktivere ham nok til at kunne sove om aftenen... Mere det, at han også får brugt hovedet lidt, og får nogle oplevelser så han bliver naturligt træt, men selvfølgelig er det også vigtigt med noget afslapning, men synes jeg nu også vi gør, jeg er i hvert fald ret god til bare at tøffe rundt herhjemme og hygge hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.