Pinseferie - Hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
24 svar
5 synes godt om
5. juni 2014

Masig

Ja, hvad skal I lave her i pinsen? Kom gerne med nogle ideer, for jeg er helt blank. Det er jo fem fridage fra dagplejen, så vi skal finde på noget god og sjov aktivitet, som ikke koster mange penge... Gerne nogle ting vi kan lave herhjemme... Knægten er lige knap 2 år, så skal jo passe til den alder 

Vi er ude at gå med hunden, på legepladser og lignende, men hvad skal vi finde på herhjemme udover at lege med legetøjet eller hoppe trampolin i haven?

Gode ideer? Hvad laver I med jeres små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Monski

Masig skriver:

Ja, hvad skal I lave her i pinsen? Kom gerne med nogle ideer, for jeg er helt blank. Det er jo fem fridage fra dagplejen, så vi skal finde på noget god og sjov aktivitet, som ikke koster mange penge... Gerne nogle ting vi kan lave herhjemme... Knægten er lige knap 2 år, så skal jo passe til den alder 

Vi er ude at gå med hunden, på legepladser og lignende, men hvad skal vi finde på herhjemme udover at lege med legetøjet eller hoppe trampolin i haven?

Vores yngste skal døbes på søndag så i år står pinsen på forberedning men vi plejer faktisk at holde "bage" ferie, så vi bager alle mulige ting, pizzasnegle, boller, kanelsnegle, pølsehorn, kage, tærte osv
Så fryser vi rigtig meget af det ned for så er der til Anthons madpakke

Ellers så plejer vi at male rigtig meget

Anmeld

5. juni 2014

RosSofi

Denne pinse er min søns far travlt optaget af eksamensopgaver. Så for vores vedkommende bliver det en tur i zoo lørdag formiddag, lørdag-søn hos bedsteforældrene for min søn og så måske nogen ture i parker søn-man hvor vi skal fodre ænder, plukke blomster og spise kager. Så faren får noget studietid :-)

Anmeld

5. juni 2014

Mor Christa

Vi har i dag været i legeland :-) kæmpe hit for den store på 3 ;-) og rimelig billigt! 

Anmeld

5. juni 2014

Masig

Monski skriver:

Vores yngste skal døbes på søndag så i år står pinsen på forberedning men vi plejer faktisk at holde "bage" ferie, så vi bager alle mulige ting, pizzasnegle, boller, kanelsnegle, pølsehorn, kage, tærte osv
Så fryser vi rigtig meget af det ned for så er der til Anthons madpakke

Ellers så plejer vi at male rigtig meget

Har ikke prøvet at bage med ham endnu, måske det skulle prøves i morgen 

Anmeld

5. juni 2014

NessaXenia

Jeg skal arbejde, mand og barn på 3 skal nok ud til mine forældre og bade i badebassin og fodre ænder.. Når jeg har fri tager vi måske en tur på stranden, besøger farmor eller går i skoven :-)

Anmeld

5. juni 2014

Masig

Rosa-Sofia skriver:

Denne pinse er min søns far travlt optaget af eksamensopgaver. Så for vores vedkommende bliver det en tur i zoo lørdag formiddag, lørdag-søn hos bedsteforældrene for min søn og så måske nogen ture i parker søn-man hvor vi skal fodre ænder, plukke blomster og spise kager. Så faren får noget studietid :-)

Vi var også nede og fodre ænder igår, det var også et stort hit, så det gør vi nok et par gange mere 

Søndag skal vi til Tyskland og købe ind til min 30 års fødselsdagsfest næste weekend, så der skal drengen være hos farmor, så han får også hygget med "bedste"  Vi var i zoo sidste weekend... Men måske vi skal ud og plukke blomster hehe, og samle andre sjove ting sammen 

Anmeld

5. juni 2014

Masig

Vi har i dag været i legeland :-) kæmpe hit for den store på 3 ;-) og rimelig billigt! 

Har jeg også tænkt på, men har vi også bare gjort mange gange, men en enkelt dag kunne man selvfølgelig godt, der er nok bare mange mennesker 

Anmeld

5. juni 2014

Mor Christa

Masig skriver:

Har jeg også tænkt på, men har vi også bare gjort mange gange, men en enkelt dag kunne man selvfølgelig godt, der er nok bare mange mennesker 

Ellers hitter trylledej helt vildt her :-) og så male figurerne bagefter! 

Eller de der ballondyr hvor man feks laver en gris og dækker til med avispapir og lader tørre, for til sidst at male den det gjorde vi i påsken - lavede en traktor og malede den med fingermaling - super hygge/svine projekt!

Anmeld

5. juni 2014

Dr. House

Masig skriver:

i sommerhus, til grill-hygge og selvfølgelig fange krapper som er sønnens nummer 1 lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.