Pinseferie - Hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

Masig

Mor Christa skriver:

Ellers hitter trylledej helt vildt her :-) og så male figurerne bagefter! 

Eller de der ballondyr hvor man feks laver en gris og dækker til med avispapir og lader tørre, for til sidst at male den det gjorde vi i påsken - lavede en traktor og malede den med fingermaling - super hygge/svine projekt!

Nårh ja... Det ville sikkert være et hit med trylledej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Masig

Dr. House skriver:

i sommerhus, til grill-hygge og selvfølgelig fange krapper som er sønnens nummer 1 lige nu 

Haha tror min søn ville blive bange for krabber.... 

Anmeld

5. juni 2014

*Mor Til Albert*

Masig skriver:

Ja, hvad skal I lave her i pinsen? Kom gerne med nogle ideer, for jeg er helt blank. Det er jo fem fridage fra dagplejen, så vi skal finde på noget god og sjov aktivitet, som ikke koster mange penge... Gerne nogle ting vi kan lave herhjemme... Knægten er lige knap 2 år, så skal jo passe til den alder 

Vi er ude at gå med hunden, på legepladser og lignende, men hvad skal vi finde på herhjemme udover at lege med legetøjet eller hoppe trampolin i haven?

Gode ideer? Hvad laver I med jeres små?

Min kæreste og jeg skal på mini-ferie hos mine forældre. Vi skal bare hygge os i det gode vejr der er blevet lovet.  

Anmeld

5. juni 2014

Masig

*Heidi* skriver:

Min kæreste og jeg skal på mini-ferie hos mine forældre. Vi skal bare hygge os i det gode vejr der er blevet lovet.  

Lyder også hyggeligt 

Anmeld

5. juni 2014

*Mor Til Albert*

Masig skriver:

Lyder også hyggeligt 

Det glæder vi os også til. Min kæreste har tre ugers ferie fra i morgen, så det skal vi fejre..

Anmeld

5. juni 2014

Tip!

Vi skal afsted imorgen, seminariet og børnehave...  

Imorgen aften kommer min venindes dejlige børn og vi skal alle råhygge... Disney, snolder osv... 

Lørdag.. Øhh måske vi har planer, jeg kan ikke huske det.. Det samme med søndag..  

Mandag skal vi hen på stadion og se Hobro mod Hvidovre... Su su Superliga 

Sove længe, hygge.. Og når sønnike sover om aften, må jeg heller få startet på mine mål til den sidste praktik... 

Anmeld

5. juni 2014

Masig

*Heidi* skriver:

Det glæder vi os også til. Min kæreste har tre ugers ferie fra i morgen, så det skal vi fejre..

Ja det er da bare med at nyde det... Vi har ikke andet ferie i denne omgang end lige pinsen, men tager til Frankrig til juli... Så pinsen skal bare bruges til hygge-aktiviteter herhjemme 

Anmeld

5. juni 2014

mit1barn

Vi skal i sommerhus, og bade på stranden med min søster og hendes børn, mormor og morfar skal også med, og oldemor og oldefar. 

Ikke det store, men det er hyggeligt. Plus vi skal fortælle den lille hemmelighed om at venter vores første barn til december, efter 2,5 måneders prøven:-) 

Det bliver en god pinse

Anmeld

5. juni 2014

Masig

mit1barn skriver:

Vi skal i sommerhus, og bade på stranden med min søster og hendes børn, mormor og morfar skal også med, og oldemor og oldefar. 

Ikke det store, men det er hyggeligt. Plus vi skal fortælle den lille hemmelighed om at venter vores første barn til december, efter 2,5 måneders prøven:-) 

Det bliver en god pinse

Wee tillykke, det bliver da fantastisk at fortælle sådan en nyhed 

Vi bor også tæt på stranden, men frygter da en mindre sygemelding hvis knægten får lov at komme i vandet hehe...

Anmeld

5. juni 2014

Monski

Masig skriver:

Har ikke prøvet at bage med ham endnu, måske det skulle prøves i morgen 

Anthon ELSKER at bage, så synes helt klart i skulle prøve det .. Det er så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.